U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Inderdaad,Reefer zei:Blij dit te horen! Is echt 1 van de prachtigste vissen die ik ken.
Waar heb jij de jouwe eigenlijk gekocht, in jou gemeente, bij ac....ra? Heb jij lang moeten zoeken?
Heel erg bedankt voor het voorstel,asper zei:Accidentje zonder helm? Gelukkig relatief goed afgelopen.
Misschien is het beter voor iedereen om een lijstje met "basis onderhoud, voederschema etc" op te stellen. Voor zulke onvoorziene omstandigheden of voor wanneer we op reis gaan.
Dat oor is volgens Sam een soort tongoor (wat dat ook moge wezen), je weet dat ik hetzelfde heb zitten. Ze zijn redelijk taai, het mijne is volledig losgescheurd vorige week bij een instortingje en ze lijkt zich al elders vast te
zetten. Als de mijne splist krijg je een stuk. Beter dan een tros druiven lijkt me.
Spoedig herstel
Dit heeft dus problemen, veel te veel stroming opgezet met als gevolg melkwit water. Ik had de korrels nochthans goed gespoeldStephan Reyntjens zei:Ik heb de potfilter (AM) met anti-fosfaat (en silicaat!) korrels van Seachem losgekoppeld, en op de stromingspomp van mijn aangemaakt water geplaatst.
Ik weet niet meer hoelang de korrels reeds in gebruik zijn, maar ik heb reeds silicarbon van aqua-connect liggen. Ik denk van deze continu in mijn osmosewater te laten draaien.
Dank voor de reaktie.Tanu zei:Aan de kleur van de korrels te zien zijn ze niet op ijzer-basis, zoals Rowa en Salifert. Ik zou sowieso wachten tot alle zwevende deeltjes gezonken zijn. Daarna moet het water m.i. nog gewoon bruikbaar zijn.
Ik zou wel deze korrels zsm vervangen door korrels op ijzerbasis!
Ja, waarom???aquagek zei:gebruik je sinds kort fosfaatkiller ofzo?????
mvg koen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.