Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Mijn eerste zee bakkie

Hoe gaat het met je gele dokter??

Tot nog toe gaat het goed met de gele dokter, hij eet welliswaar geen groen als het grote stukken zijn, vandaar dat ik als een chefkok de groente dagelijks sta fijn te snijden, dan pakt hij het wel.
Zo op het oog komt hij niks te kort, ziet er goed doorvoed uit, en heeft het best naar zijn zin.
Heb ook de spirulina geprobeerd, maar tot nu toe heeft ie er weinig intresse in, wat ie wel pakt dan is de broccoli (fijn gesbeden), maar ik blijf het proberen.
Zal binnekort weer eens een update doen van hoe de vlag er nu bijhangt:o, al zijn er vergevorderde plannen om van bak te wisselen (je weet wel waartegen)

dit is wel heel frapant, terwijl ik dit bericht zat te typen, roept de vrouw dat ie aan het stronkje brocoli zit te knabbelen:p
Heb er gisteren een zwartrug keizertje bij gedaan, en vraag me af hoe lang dat goed gaat, de zeilvin moet er niks van hebben en jaagt hem constant op (ook andere visjes hoor), hij is heel dominant op dit moment, ff de kat uit de boom kijken:mad:

dokters zijn ook ettertjes, zeker als ze als enige (grote vis) een tijdje in de bak zitten...dan blijven ze meestal dominant doen tegen nieuwkomers. Plaats anders ff een spiegel tegen je aquarium dan valt hij zijn eigen spiegelbeeld lastig en niet de nieuwe vis. Moet je niet continue doen, paar uurtjes per dag.

nou inmiddels eten zowel de dokter als de keizer en de rode saliaris van de brocoli.
Voor de verandering ben ik ff naar de toko geweest voor susi bladeren, ik had alleen een vraag daarover.
Moeten deze bladeren eerst gekookt worden of iets dergelijks, alvorens je ze kan geven:confused:

nou schrik anders niet gauw, nu wappert er ook brocoli door de bak, en dat is inderdaad ook in no time weg.
Heb trouwens vandaag de reef pasta binnen, zal er morgen eens mee beginnen te voeren.
Voordeel is dat je daar ook groen in kan verwerken en dat dan op je sten plakken.:o

Hey,

Hoe gaat het inmiddels met je aquarium. Ik ben erg benieuwd want ik heb ook een vision260 waarmee ik nu begin. Hoe doet je picasso dokter het bijvoorbeeld in zo'n aquarium ? Hoe bevalt je LED verlichting ?

Back
Bovenaan