Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Martin_S Red sea Max 250

ik stuur je een pb'tje!

PS. Mooie foto :D

:goed:je bak ziet er toch goed uit op de fotos gaat lekker zo te zien.

Na de actie met chemi-clean is de bak in totale opleving...

en dan denk je...... ja ik had het toch eerder moeten doen

3-4 maanden lopen tobben met licht therapie bacteriën en water wissels..
niets leek te helpen

Maar hij draait als nooit tevoren op dit moment.. en ik hoop het nog heeeel lang zo te houden!

Die Chemi clean werkt toch echt wel en heb het idee dat iedereen er telang mee wil wachten.
Echt een super mooi bakje hoor ik blijf erbij klein maar fijn.
Ech top!

Haa Martin,

Beetje laat maar wil je via deze week toch nog bedanken voor de gastvrije ontvangst!

Je bak zag er prima uit, evenals de techniek :goed:

Zoals Dennis zegt "klein maar zeer fijn" :goed: :) !!

Prachtig, zal niet lang duren voordat ik opstap naar een RSM 250:goed:

Martin, Nog bedankt en iedereen is er super tevreden over van een hoop vrienden krijg ik super reacties.

Erg mooi en nogmaals dank.

Super monyty's trouwens die groen paarse!! beetje bijvoeren kun je hem gaan stekken>>>:p

Martin, da,s een hele mooie verzameling van prachtige dieren.Ik zou zeggen ge zo door:)!!!

Grt,

Martin.

Nou Martin,

Je RSM 130 was al een juweeltje maar deze RSM 250 mag er ook zijn hoor. Prachtige bak!

Zelf heb ik nu sinds zondag een RSM 130 zoals je al heb kunnen zien en ik weet zeker dat als het bevalt dat er over een paar jaar wel een 250 zal komen want ik ben toch wel gecharmeerd geraakt van dat plug en play.

Eindelijk weer een update van mijn favoriete rsm250 ;)

Ziet er weer heel mooi uit Martin...

Als de profilux III leverbaar is wil ik eens gaat kijken hoe ik mijn rsm250 verder ga 'automatiseren'. Tzt zou ik graag eens bij jou willen kijken en bewonderen hoe je dat geregeld hebt als dat kan....

Blijf updaten verder :)

Eindelijk weer een update van mijn favoriete rsm250 ;)

Ziet er weer heel mooi uit Martin...

Als de profilux III leverbaar is wil ik eens gaat kijken hoe ik mijn rsm250 verder ga 'automatiseren'. Tzt zou ik graag eens bij jou willen kijken en bewonderen hoe je dat geregeld hebt als dat kan....

Blijf updaten verder :)

Dank je Darkyduck

Geen enkel probleem als je eens wilt langs komen.
Ik laat mijn systeem graag zien en wil alles vertellen wat je wilt weten.
ik heb geen geheimen, integendeel we zijn er om elkaar te helpen.

Ik heb vanavond ook nog een filmje gemaakt , deze staat op youtube.

alleen kan ik de link hier niet posten

Back
Bovenaan