Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Martin_S Red sea Max 250

Dat geduld kun je vast wel opbrengen ;)
Inderdaad leuke bak. Er is niet veel standaard van Red Sea meer, na al die 'verbouwingen' ;)
Leuk vissenbestand!
Die 'Jack in the box' laat zich veel zien hé?

Die jack is echt een leuk visje! heeft zijn eigen hol gebouwd midden in de bak waar ie goed in het zicht is!

Eigenlijk is de RSM250 nog helemaal standaard. ( gek genoeg) , dat was bij de 130 wel anders )
Alleen de verlichting heb ik aangepast. omdat ik deze dimbaar wilde.

Verder zijn er alleen maar toevoegingen gedaan welke niet niet perse nodig zijn.. maar mijn bak wel een stap vooruit hebben geholpen.

Waar andere 250 bezitter klagen over de schuimer, vraag ik me af waar het over gaat.. of ik heb gewoon mazzel want die van mij is echt stil en schuimt goed genoeg.

als er iets is wat geluid produceert is het mijn koeler.. ik denk dat ie net te zwak is voor de 250.
Maar hij houdt em wel goed op temperatuur.. alleen staat ie veel aan .. zeker met deze buiten temperaturen.
Het is een Hailea HC-150

http://www.youtube.com/watch?v=CJhGb4yH8Mc

Laatst bewerkt:
ok, ik houd die jack in gedachten ;)
Ja, bij mij hoor de afschuimer ook amper, alleen het aanzuigen van lucht hoor je. Koeler bij mij idem dito, als ie aan staat is het net een afzuigkap :( (die van mij kan tot 450 liter)

Prachtig hoor!

Ik vraag me altijd af hoe je zoveel koraal (dicht)bij elkaar krijgt, ik neem aan dat ze elkaar niet raken?
Want m'n cladiella (lederkoraal) raakte onlangs m'n groene steenkoraal aan en ik zag het gewoon misgaan, steenkoraal begon te verslijmen etc.
Heb jij nog tips om dat goed aan te pakken?

Greetz en succes,

Hoi Martin,zeer mooie red sea max heb je :goed: !! Un mooi koralenbestand en visjes om jaloers op te zijn :) !!
Bedankt nog voor het filmpje.....

Naam laatste koraal aub? Ben nog geen expert in alle koralen, maar vind hem wel mooi :p

Greetz,

rofl

Martin,

Ik ben laatst gestopt met mijn bak wegens prive redenen. maar als ik mijn eigen huis heb zie ik de RSM 250 toch als de grootste kanshebber ;)

Zou ik hem een keer in werking kunnen zien?

Back
Bovenaan