U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
ik ben op Thulhagiri geweest, zo'n half uurtje varen vanaf Male. Klein eiland, maar met geweldige duikstekken in de buurt. Heeft een eigen huisrif voor de deur liggen. ''goed'' betaalbaar....
Ik hik op dit moment nog een beetje tegen de lange vliegtijd aan.
Volgens mij ben je alles bij elkaar zo'n beetje 20 uur op de benen voor dat je op plaats van bestemming bent ????
Wat ik kon lezen was....
Ca 12 uur vliegen vanuit Dusseldorf en ca 45 min. per boot naar het eiland
Stel ik vertrek s'morgens om 6 uur, je moet ca 2 - 3 uur van te voren op het vliegveld zijn, komt de reistijd naar het vliegveld nog erbij
Bovenstaande bij elkaar gerekend, is volgens mij de nacht voor mij tegen 1 uur s'nachts voorbij.
Na aankomst in Male is het uitchekken, koffers halen en transfer naar de boot en aansluitend een klein uurtje op de boot.
Na aankomst op het eiland inchecken bij het hotel
Volgens mij is dan reeds een hele dag voorbij......
Of heb ik het helemaal mis met mijn berekening ?
Dit gaat met iedere (verre) reis die je maakt.....is niks aan te doen.
Wat ik kon lezen was....
Ca 12 uur vliegen vanuit Dusseldorf en ca 45 min. per boot naar het eiland
Stel ik vertrek s'morgens om 6 uur, je moet ca 2 - 3 uur van te voren op het vliegveld zijn, komt de reistijd naar het vliegveld nog erbij
Bovenstaande bij elkaar gerekend, is volgens mij de nacht voor mij tegen 1 uur s'nachts voorbij.
Na aankomst in Male is het uitchekken, koffers halen en transfer naar de boot en aansluitend een klein uurtje op de boot.
Na aankomst op het eiland inchecken bij het hotel
Volgens mij is dan reeds een hele dag voorbij......
Of heb ik het helemaal mis met mijn berekening ?
Hoogtepunten toen: Manta Mobula (de kleine), Grey reef shark, Dwergzeepaardjes, Ontzettende onstpanning en een prachtig atol met een hagelwit strand.
De prijs is er jammergenoeg ook naar.Ik weet niet of de prijzen goedkoper zijn naar de Malediven?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.