Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

MACE 2019, uiteraard op Vivarium

Marco Aukes

ZeewaterForum lid
Na het overweldigende succes van afgelopen jaar zal ook dit jaar de Marine Aquarium Conference of Europe plaats vinden. Naast een geweldig aanbod van standhouders zal er in samenwerking met AZAC ook weer een fraai sprekersprogramma samengesteld worden, alles speciaal gericht op de zeewaterhobby.

De start vorig jaar was geweldig, maar dit jaar zullen er nog meer winkeliers met koralen aanwezig zijn, dit ter aanvulling op de aanwezige merken. Op de bovenverdieping is er daarnaast ruimte gemaakt voor Coral Concepts: een verzameling kleinere winkels, particulieren en verenigingen die samen een unieke aanvulling vormen op de overige stands. Het lezingenprogramma zal, onder aanvoering van Tanne Hoff, wederom bestaan uit zeewaterexperts die beide dagen een volledig programma aan interessante lezingen zullen bieden.

MACE 2019 maakt onderdeel uit van Vivarium, de aller grootste beurs voor de aquariumhobby ter wereld (die tangankelijk is voor particuleren). Dit evenement vindt plaats op 2 & 3 November in Autotron Rosmalen
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen week gaf Tanne een lezing bij Coenen in Best. Daarbij gaf hij aan dat hij al bezig was met de lezing voor Vivarium. Hij liet ook wat namen vallen van enkele personen die mogelijk ook een lezing zouden geven op Vivarium. Dat was veelbelovend. Ik voel mij niet vrij om de namen hier al te noemen. Het was nog niet zeker en dus moet ik het hier laten bij een teaser. Sorry :cool:
 
Afgelopen week gaf Tanne een lezing bij Coenen in Best. Daarbij gaf hij aan dat hij al bezig was met de lezing voor Vivarium. Hij liet ook wat namen vallen van enkele personen die mogelijk ook een lezing zouden geven op Vivarium. Dat was veelbelovend. Ik voel mij niet vrij om de namen hier al te noemen. Het was nog niet zeker en dus moet ik het hier laten bij een teaser. Sorry :cool:
Voor de volledige lijst en de bijhorende topics, check hier ons artikel.
 
Bovenaan