Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Luckybastard's RSM

update'je

Bijlagen

• 4.JPG
    4.JPG
    140,1 KB · Weergaven: 12
  • 5.JPG
    5.JPG
    142,7 KB · Weergaven: 12
  • 3.JPG
    3.JPG
    237 KB · Weergaven: 30
  • 1.JPG
    1.JPG
    124,4 KB · Weergaven: 10
  • 2.JPG
    2.JPG
    183,3 KB · Weergaven: 11
:p

Bijlagen

• 7.JPG
    7.JPG
    112,2 KB · Weergaven: 10
  • 9.JPG
    9.JPG
    120,8 KB · Weergaven: 9
  • 10.JPG
    10.JPG
    126,2 KB · Weergaven: 10
  • 8.JPG
    8.JPG
    123 KB · Weergaven: 10
  • 6.JPG
    6.JPG
    138 KB · Weergaven: 31
nog wat :)

Bijlagen

• 13.JPG
    13.JPG
    116,4 KB · Weergaven: 9
  • 11.JPG
    11.JPG
    120,2 KB · Weergaven: 10
  • 12.JPG
    12.JPG
    132,5 KB · Weergaven: 10
  • 14.JPG
    14.JPG
    107,2 KB · Weergaven: 9
  • 15.JPG
    15.JPG
    100,1 KB · Weergaven: 9
en de laatste :rolleyes:

Bijlagen

• 17.JPG
    17.JPG
    142,3 KB · Weergaven: 11
  • 16.JPG
    16.JPG
    126 KB · Weergaven: 9
  • 18.JPG
    18.JPG
    125,7 KB · Weergaven: 9
Wauw u heeft er al een aardig for-tuintje in je bak zitten! ;)

Moet ook maar eens gaan uitbreiden met mijn bakje :confused:

succes!

Ben zelf ook van plan om binnenkort over te stappen naar een RSM250. Moet zeggen dat jouw aquarium zeker een goed voorbeeld is :cool:

Wat is op dit moment je visbestand?

Eens even kijken:

Een gele dokter
Picasso dokter
Vijlvis
Poetsvis
2 Kaudernii
Gele gobie
Aal Blennie
Nog een onbekende gobie :confused:
Friedmanii
Salarias

2 poetsgarnalen
pernon krab
2 turbo's
ik vermoed een jonge diadeem zee egel, deze heeft in mijn levend steen gezeten :-)
Ik hoop dat ik niets vergeten ben :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Wauw, prachtige bak!

Hoe heb je die opbouw zo mooi gekregen? Gewoon los op elkaar zo hoog gestapeld? Of zijn dat grote stenen in één stuk?

Niet dat je nog veel steen ziet in die bak natuurlijk :)

De pilaar aan de rechterkant heb ik inelkaar gezet door in de winkel op mijn gemak stenen te zoeken tussen het verse levend steen, die ik zo kon stapelen dat het naar mijn zin was. Eenmaal thuis heb ik dezelfde stapel gemaakt maar dan met een pot speedglue in elkaar gezet.

Ziet er schitterend uit joh, ben zelf aan het twijfelen hoe ik het moet gaan maken, momenteel heb ik maar wat stenen opgestapeld omdat ik er nog niet uit ben hoe het moet gaan worden, maar dit nodig toch wel uit naar een opbouw als dat van jou, prachtig,

groetjes Ferry

Penkrabbel om te onhouden...
Waterwaarden allemaal goed.

Gisteren grote schoonmaak gehouden onder de koralen:

In de litermaat 400 ml Xenia weggehaald. Dit moest nodig gebeuren, groeide de pan uit.
Nodige stukken orgelpijpkoraal weggebroken, deze nam ook onderhand hier en daar de hoofdrol over :mad:
Mijn blauwe Acro formosa gestekt, een vork groeide richting 2 andere steenkoralen, en ergerde ik me aan. Deze gelijk op een steentje gezet.

'k zag mijn vijlvis aan mijn Balipoliepen knabbelen. Die gabber moet ik dus ook in de gaten houden :mad: Of hij heeft een bril nodig, dat hij misschien denkt dat het glasanemonen zijn :rolleyes:

Ik zit te twijfelen om wat grote koralen weg te doen..... Krijg nu toch wel moeite om langs de koralen te komen bij het schoonmaken van mijn glas :(

En ik moet binnenkort weer eens foto's makennnnnnnnnn grrrr.....

Mooie plaatjes hoor,

Heb je niet teveel last van Nitraat? je paarse stylo lijkt zo donker?:confused:

Hoi Dennis,

Nitraat is zo goed als onmeetbaar. Hoewel ik dit de moeilijkste vindt te bestrijden.
De stilo staat er aardig bij, en als je aan de kant van de pilaar kijkt, zit daar zijn broer, ook een stilo, deze is weer blauw :confused:

Afijn, ik zou het nog wel eens leuk vinden als je eens een bak koffie kwam halen, en mij je mening en tips zou willen vertellen als je de bak ziet.
Ik ben niet zo'n fotograaf :-)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan