U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
die komt zo, de lampen moeten nog aancharlie zei:Hoi.
En de foto?![]()
mvg
aquaglenn zei:Nou, misschien was de vraag wat onduidelijk gesteld, maar een doorkijk heeft meerder zijden, dus had ik 't over " één zijde "
dit neemt niet weg dat 't een leuk en weloverdacht idee is , en prachtig uitgevoerd :goed:
gr..
De foto,charlie zei:Hoi.
En de foto?![]()
mvg
Een reden noem je zelf al (open zwemruimte ) en de tweede reden is om hier de koralen te plaatsen di niet veel licht en stroming nodig hebben.Shiva FRP zei:Die opbouw is en blijft bijzonder :goed: ! Ik vraag me alleen af of je nu nog wel koralen kunt plaatsen onder de overhang ivm licht, of is het juist de bedoeling om dit als open zwemruimte te houden?
LStyleD® zei:![]()
Corrigeer me als ik het mis heb maar bedoel je waarom we (b.v.) de zijkant niet dicht gemaakt hebben en maar alleen de achtrkant?
Dat is omdat de ene zijkant zoizo dicht zit omdat dit ze overloop zijde is en dus netjes weg gewerkt is.
De andere zijde is vanaf begin af aan ook voor de helf dicht, zodat we tog een kijk vanaf de zijkant in de bak konden werpen.
Dus bleef alleen maar (de achterkant) een kant om dicht te doen.
Wij hopen zo jou vraag beantwoord te hebbenzo niet dan snappen we de vraag nog steeds niet.
Groetjes, LSD & PSB
Da's een goeie.aquaglenn zei:het is simpel, wou gewoon weten waarom je afstapt van een doorkijk !!
de zijde die is dichtgemaakt geeft uit op een tafel dacht ik te zien, leek me net leuk om vanaf daar 't aquarium te zien![]()
moeilijk vraag voor een simpel antwoord![]()
![]()
maar , t'is prachtig hoor zoals 't nu is :goed:
gr..
Zekerrrrrrr:goed:Desertfox zei:wow dat is echt een droomvis.
Koesteren zou ik zeggen
Toevallig overgenomen van Ed Houtepen (XiniX)? Ik weet dat dier één te koop had uit zijn privebakLStyleD® zei:Eindelijk mn droomvis.
Ik heb 'm afgelopen zaterdag van een mede forumlid over gekocht.
Nee Mefisto, XiniX heeft een Imperator te koop, ik ben wel bij hem wezen kijken maar die Imperator was echt groot, teMefisto zei:Toevallig overgenomen van Ed Houtepen (XiniX)? Ik weet dat dier één te koop had uit zijn privebak
Nogmaals bedankt voor deze mooie, prachitge, geweldige maar wel verlegenLion zei:Hallo,
Het doet me goed om hem in zo'n mooie bak te zien.
Heel veel succes met deze Droom vis
Groetjes Lion
Den Haag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.