U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dit klinkt erg bekend , wij hebben ook wel eens zo'n voorval gehad. Blij dat ie er weer is !Bij de vorige post had ik geschreven dat de Gobie (Amblyeleotris Guttata) uit het water was gesprongen en was verdwenen. Wat schets mijn verbazing bij het schoonmaken van de sump. Zie ik daar een Gobie zitten?
Kennelijk heeft hij maar liefst 1,5 maand in de overloop gezeten en is tijdens het verversen van het water via de leiding de sump in gegaan (heeft kennelijk de film Finding Memo gezien).
Nadat ik hem gevangen had dook hij onmiddellijk ergens tussen de rotsen. Verwacht dat hij daar voorlopig zal blijven zitten maar over enkele weken wel tevoorschijn zal komen, net als de andere Gobie die ook ruim 2 weken verscholen zat. Eind goed al goed hoop ik dus. Verbazingwekkend dat hij daar zolang heeft gezeten,

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.