U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Mooi aquarium!Het is weer een hele tijd geleden zie ik dus weer even een update. Vakantie heeft de waterwaardes op zijn kop gezet en heeft mij een Torch kop gekost. Ook was mijn Accan gevallen waardoor een deel op zijn kop lag hetgeen mij een groot deel Accans heeft gekost. Gelukkig niet alles. Voor het overige gaat het goed.
Na de vakantie een paar vissen aangeschaft want de bak begon wat leeg te raken. Ongeveer 4 weken geleden een Middas en afgelopen zaterdag naar de Coral en Fish store in Breda geweest. Daar een rode koraalklimmer gekocht (stond op mijn lijstje) en een mannetjes Mandarijn pitvis.
De Manderijn kon het gelijk goed vinden met het vrouwtje welke al jaren hier rondzwemt en ik zag hem al eten. Hopelijk wat meer geluk dan de vorige keer want dat mannetje had ik niet zo heel lang. Aan het voedsel zal het in ieder geval niet liggen want er zit genoeg.
De Rode koraalklimmer moet nog wat wennen en de andere vissen zitten soms achter hem aan. Vooral de grote Bispinosa (de baas in de bak) maar niet zozeer dat ze de hele bak doorgaan. Zullen wel even moeten wennen. Hij eet in ieder geval wel dus dat is een goed teken.
Koraal gaat voor de rest prima, de Oren van Jack zijn mooi groot geworden en vermenigvuldigen zich goed (heb er nu 6), de rest gaat ook goed.
Dan nu wat foto's:
Bekijk bijlage 642217
Bekijk bijlage 642216
Bekijk bijlage 642224
Bekijk bijlage 642222Bekijk bijlage 642218
Bekijk bijlage 642219
Bekijk bijlage 642220Bekijk bijlage 642223Bekijk bijlage 642221
Jazeker leuke foto, hoop dat ze nog lang een koppeltje blijven.Mooi plaatje zo met dat koppel mandarijnen
Bedankt voor het compliment. Leuk om dit van jou te horen gezien jou status in het zeeaquarium houden. Prachtige bak heb je.Mooi aquarium!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.