Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

LARA's RIF ARENA

Wetmorella's zijn prachtige visjes. Ik heb de Wetmorella nigrospinota in mijn vorige aquarium gehad. In mijn nieuwe aquarium komen deze weer terug en dan het het liefst een paar.
 
Ik vind ze ook erg apart! twee of zelfs een groepje vooral in de grotere bak is idd nog leuker(y) Juiste gezelschaap moeten wij voor deze natuurlijk ook niet vergeten aan te bieden, ze zijn heel vreedzame onschuldige schatjes:giggle:
 
Bij deze nog een foto van het visje. Het zijn lastige diertjes om te fotograferen!508515
 
leuk en nuttig als wij ze vergeven dat ze slakkenkillers zijn;)
Al mijn slakken (5) leven nog vanaf het begin samen met 4 blauwpootheremietjes. Ik heb wel voor voldoende lege huisjes in allerlei maten gezorgd.
 
vandaag slecht nieuws hier. mijn gestreepte kleine vriendje zag ik niet zwemmen toen ik met mijn bak koffie vanmorgen naar de bak kwam kijken en lekkere vlokken voor hem voeren. Dan wist ik al gelijk dat er iets aan de hand was. Gisteren avond nog hem gezien voordat ik het licht kwam uit doen. Op de bodem onder de grote platte steen in het midden hem gevonden, grote krab was met hem blijkbaar al langer bezig. weet niet wat er 's nachts gebeurd is...
 
vandaag slecht nieuws hier. mijn gestreepte kleine vriendje zag ik niet zwemmen toen ik met mijn bak koffie vanmorgen naar de bak kwam kijken en lekkere vlokken voor hem voeren. Dan wist ik al gelijk dat er iets aan de hand was. Gisteren avond nog hem gezien voordat ik het licht kwam uit doen. Op de bodem onder de grote platte steen in het midden hem gevonden, grote krab was met hem blijkbaar al langer bezig. weet niet wat er 's nachts gebeurd is...
Altijd jammer zoiets
 
vandaag slecht nieuws hier. mijn gestreepte kleine vriendje zag ik niet zwemmen toen ik met mijn bak koffie vanmorgen naar de bak kwam kijken en lekkere vlokken voor hem voeren. Dan wist ik al gelijk dat er iets aan de hand was. Gisteren avond nog hem gezien voordat ik het licht kwam uit doen. Op de bodem onder de grote platte steen in het midden hem gevonden, grote krab was met hem blijkbaar al langer bezig. weet niet wat er 's nachts gebeurd is...
Eén van de mindere kanten van de hobby.
 
Bovenaan