Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

LARA's RIF ARENA

Dank jullie wel heren!:giggle:
Gisteren een dubbele waterwissel gedaan en de laatste nieuwe grote steen toch weer beetje anders neer geleegd.
DSC07701.JPG
beetje hoger zodat er wat minder zand op hem komt, betere doorstroming, en de vissen vinden het zo ook leuker zo te zien:D
 
DSC07772.JPG
BETER?:unsure:;):D Let niet op de stek Echinata op de bodem, die staat er tijdelijk, moest een goede portret van die maken voor de advertentie
 
omdat ik de foto van mijn stekken Strawberry Acro iemand heb beloofd;)

Zo op foto lijken de stekken qua kleur ontwikkeling gelijk op te gaan.
Dit ondanks dat de mijne de aan andere waterwaarden en verlichting moest wennen . 👍
 
DSC07940.JPG

nieuwe aanwinst. Weet de naam niet, maar was duur, dus ben naar de naam erg benieuwd. Als iemand kan me er mee helpen dan hoor ik het erg graag!
 
Prachtig! Blijft toch een leuke vis die Triostegus!
Ik had hem al langer in de stekkenbak. Heb denk ik al min jaar geleden gekocht in erg klein formaatje (cm of 3-4) en super mager. Het werd tijd voor een grotere huis. Hij is geen een dag bang geweest, altijd zeer sociaal en eet uit mijn hand. net een klein hondje. Ik kreeg aparte gevoelens voor hem en toen het niet goed is gegaan samen met Scopas en moest ik een keus gaan maken, zonder twijfels een nieuw huis voor Scopas gezocht. Eerst natuurlijk trucjes met de spiegel geprobeerd maar als de spiegel weg dan gelijk geen echte leven voor mijn gestreepte vriendje. tijdens die slechte dagen is hij flink afgevallen, hij was erg dik. Maar het gaat nu beter met hem geloof ik. Ik voer nu al langer 2 keer per dag puur voor hem, maar hij eet bijna geen diepvries dierlijke voedsel, beetje artemia, absoluut geen mysis. maar dat was altijd zo. vlokken met hoge % algen, wieren is zijn favoriete.
 
Wetmorella's kwamen tussendoor langs....vooral deze rode laat zich niet zo DSC07944.JPGgauw te zien. Dat was weer langer geleden toen ik een foto van ze mocht nemen

DSC07918.JPGDSC07938.JPGDSC07942.JPGDSC07943.JPGDSC07945.JPGDSC07946.JPGDSC07947.JPG
 
Bovenaan