Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

LARA's RIF ARENA

Re: RSM 250 van Lara

Bekijk bijlage 410785Bekijk bijlage 410789Bekijk bijlage 410788Bekijk bijlage 410787Bekijk bijlage 410786hm... snap het niet waarom de foto's ineens niet in juiste orde werden geplakt maar goed, maakt niet zo veel uit natuurlijk, heb maar een paar foto's gemaakt na de vis weer in haar hoekje ging zitten. Deze Millepora moest ff naar achter want sinds het koraal gegroeid is begon al veel te hard stroming te krijgen en een takje heeft al poliepen verloren, zonde:( dus snel in actie en fel groene Stylo die achter stond nu gestekt en Millepora heeft nu die plaats, mag weer verder groeien. Die groene Stylo heb ik nog genoeg op 4 andere plekjes:p
 
Privejet Larissa,

Heb de afgelopen dagen je dagboek doorgelezen van A tot Z, in één woord geweldig. Ik ben 42 jaar en woon in Rotterdam, heb al eens een nano bak gehad, maar door onze kleine woning (53 m2) helaas deze moeten verkopen, inmiddels nu 11 jaar getrouwd met me Oekraïnse vrouw Alla en we hebben twee geweldige dochters Viktoria en Annika, beide vinden ze aquariums ook erg leuk..drie jaar geleden het huis van de buurman erbij gekocht en nu eindelijk klaar met de verbouwing, dus nu plaats voor een aquarium en begonnen met inlezen...mag ik u prijzen voor u tomeloze inzet voor het rif en de vissen. De kleuren van de koralen zijn geweldig mooi, u staat altijd klaar voor andere mensen om te helpen en te informeren. Heb met volle teug genoten van de daadwerkelijk prachtige foto’s, mijn complimenten hiervoor. En natuurlijk ook bedankt voor alles wat hiervan geleerd heb...Umnitza (Slimpie)

mvg
Arnold
 
Een aparte dank voor dit bericht Arnold! Jammer dat ik nu pas heb gezien, kijk niet elke dag in mijn dagboek, alleen als ik weer nieuwe foto's wil plaatsen. Ik heb jou ook een PB gestuurd nu ;)
 
wat een prachtig aquarium🤩. geweldig zo'n rif wand vol met koralen! Ik heb je dagboek met plezier door gebladerd.
Is in het echt nog mooier dan op de foto’s hierop kan je de heel mooi gemaakte doorgangen niet goed zien .
Lijkt op de foto een redelijk massief rif maar is juist heel los en luchtig opgebouwd .
Met allerlei verassende doorkijken en doorgangen .
 
Wat een indrukwekkend aquarium, enorm gaaf gemaakt. Leuk om alles zo te kunnen volgen in je dagboek, heb er met plezier doorheen gelezen!
 
Hartelijk dank voor deze hele mooie en aardige reacties!:love: Doet me echt veel zoiets af en toe te mogen lezen:D Jammer dat ik vandaag pas zie en reageer, maar ik kom alleen in mijn dagboek kijken als ik nieuws heb of weer enkele nieuwe foto's genomen heb, dus mijn excuses voor de late reactie!
Vandaag heb ik een groot (voor mij zeker wel) nieuws! Sinds gisteren een DaStaCo aangesloten! UITENDELIJK!:ROFLMAO: Een GROTE DANK aan Jack Ravensbergen! Hij heeft mij snel gelopen met aansluiten. Dankjewel man nogmaals ook hier als je dit leest
DSC01658.JPG
 
Bovenaan