Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik kan scharen niet goed zien.
Als de toppen hiervan plat zijn, dus als twee plaatjes plat op elkaar passen is het hoofdzakelijk een algen/afvaleter. En daarmee doorgaans veilig.
Mooie kleur scharen trouwens:thumbup:
Ik heb ook zo'n krab in mijn aquarium, lang achter gezocht wat voor type het was. Google maar eens op "purple climber crab", dan vind je wat meer info..
Mijn ervaring: prachtig diertje, durft zich wel eens vergrijpen aan kleine slakjes (grotere laat hij met rust), af en toe wat spierballen rollen met men anemoonvisje als deze laatste zijn anemoon verdedigt, maar laat voor de rest mijn vissen met rust. Opgelet wel: zorg dat je aquarium afgedekt is; hij heet niet purple CLIMBER crab voor niets. Heb hem al meermaals uit mijn sump (achter mijn aquarium) kunnen vissen, en één keer al bijna uitgedroogd aan de andere kant van de kamer gevonden. Als hij eruit kan klimmer, zal hij het niet laten.. Ondertussen heb ik al wel enkele aanpassingen aan men bak gemaakt zodat hij mooi blijft waar hij moet zitten..