Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kitwerk met lucht - Nick's aquaria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is die Nick hier ook al slachtoffers aan 't maken ?
Ik heb in het begin dat hij startte foto's gezien van zijn eerste "aquariums" op een ander aquariumforum .
Dramatisch gewoon , niet om aan te zien .
Ik bouw mijn bakken bijna altijd zelf , dacht toen indertijd nog , ik doe dat 10x beter ....

Is die Nick hier ook al slachtoffers aan 't maken ?
Ik heb in het begin dat hij startte foto's gezien van zijn eerste "aquariums" op een ander aquariumforum .
Dramatisch gewoon , niet om aan te zien .
Ik bouw mijn bakken bijna altijd zelf , dacht toen indertijd nog , ik doe dat 10x beter ....
Ha Erwin dank voor je bijdrage, veel mensen van buiten ons forum melden zich hier met vergelijkbare klachten. Je maakt me nieuwsgierig Zou je jouw ervaring(en) met Nick nog iets uitgebreider kunnen omschrijven ?

Ha Erwin dank voor je bijdrage, veel mensen van buiten ons forum melden zich hier met vergelijkbare klachten. Je maakt me nieuwsgierig Zou je jouw ervaring(en) met Nick nog iets uitgebreider kunnen omschrijven ?
Hallo Marcel ,
Persoonlijk heb ik niks met Nick te maken gehad .
Hij heeft destijds een topic geopend op het aquaforum met de "voorstelling" van zijn aquariums die hij bouwde.
De foto's die hij toen heeft geplaatst op dat forum waren zwaar amateuristisch .
Zeer slecht kitwerk , niet strak , vol luchtbellen , vuil vet glas .
Zo een bak zou ik nog niet vullen met water .

Ik heb het nog opgezocht daar , echter lijkt ook daar alles verwijderd te zijn qua foto's.
Zijn account is weg en zijn berichten zijn als "gast" te lezen .
Van zijn aquariumbouw kan ik helemaal niks terugvinden op dat forum .

Nick snapt het nog steeds niet helaas.
ik zal straks ook maar weer eens iets knaps posten wat weer zeer treurig is.

Waarom kiezen voor NK-aquariumbouw?

Een ruime ervaring in de aquariumbouw
Korte levertijden en duidelijke communicatie
Alle glasplaten rondom plat poly geslepen (luxe afwerking van het glas)
6 jaar garantie op lekkage
2 of 3 jaar garantie op technische toebehoren
Levenslange garantie op fabricagefouten
Gratis telefonische ondersteuning bij vragen en gratis ondersteuning op locatie

Hahaha het is toch niet te filmen dit figuur. En dan koop je je nieuwe droombak voor veel te veel geld….en dan krijg je;

* geen ervaring
* scheef meubel
* lucht in de kit
* dikke kitklodders
* krassen op glas en meubel
* slechte communicatie
* garantie tot de deurknop
* bij vragen een grote mond
* bedreigingen per mail of telefoon

ik hoop maar dat nieuwe klanten van Nick eerst dit forum zien voordat ze een aanbetaling doen voor een zogenaamde droombak… anders zal het eerder een nachtmerrie worden ben ik bang..

Nick is trouwens al 2 weken niet meer op dit forum geweest.

Nick loopt overal zielig te doen over de slechte recensies die achtergelaten worden. Doet er alles aan om deze te laten verwijderen want daar is hij niet van gediend.

vervolgens plaats hij zelf goede recensies om het allemaal toch wat te laten lijken.
Vervolgens gaat hij klagen en zeggen dat dit niet waar is en het echt klanten van hem zijn.......

neem nou deze recensie van “Herman Veenhuis.

Herman Veenhuis
Herman Veenhuis

1 review
6 maanden geleden
Hier ook een erg tevreden klant van een zeeaquarium van Nicksaquaria.

We hebben diverse offertes opgevraagd bij verschillende bouwers maar Nicksaquaria kwam daar zeker het beste uit.

De vele pluspunten van Nicksaquaria zijn,

*je kan er als particulier terecht, iets wat mij erg aantrok zodat de communicatie niet via derden loopt.

*Ze hebben veel ervaring en verstand van zaken en denken graag met je mee en verbeteren of passen eventueel het ontwerp aan.

* Ze zijn trots op hun werk en geven je graag een rondleiding door het bedrijf.

*zeer veel soorten afwerkingen in diverse kleuren en materialen (ook helemaal op maat ontworpen zodat het overeenkomt met onze andere meubels)

*bij een afspraak nemen ze graag de tijd voor je.

*tussentijds een kijkje nemen bij de bouw is ook geen probleem.

*ze leveren en installeren het aquarium indien gewenst.

*randapparatuur kunnen ze ook leveren.

Ik zal vast een hoop dingen vergeten zijn maar het resultaat mag er zijn.

Ik kan iedereen Nicksaquaria aanbevelen voor het prachtige werk wat ze maken.

Ons aquarium
*321x80x70 incl overloop , achterwand en zijwanden zwart gemaakt.

3 doorvoeren naar de Sump (150cm).
Meubel met push to open deuren.
Geheel afgewerkt in Eiken HPL.

😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠

Knap gejat van aqualife......
Want daar staat deze goede recensie.....

Hier ook een erg tevreden klant van een zeeaquarium van aqualife.

We hebben diverse offertes opgevraagd bij verschillende bouwers maar aqualife kwam daar zeker het beste uit.

De vele pluspunten van aqualife zijn,

*je kan er als particulier terecht, iets wat mij erg aantrok zodat de communicatie niet via derden loopt.

*Ze hebben veel ervaring en verstand van zaken en denken graag met je mee en verbeteren of passen eventueel het ontwerp aan.

* Ze zijn trots op hun werk en geven je graag een rondleiding door de verschillende afdelingen van het bedrijf.

*zeer veel soorten afwerkingen in diverse kleuren en materialen.

*niets is te gek voor ze en ze maken wat jij wilt.

*randapparatuur kunnen ze ook leveren en zelfs het zeewater.

Ik kan iedereen aqualife aanbevelen voor het prachtige werk wat ze maken.

Ons aquarium

Geheel afgewerkt in dibond wit.

En nu pakken we de popcorn erbij want nu komt het allermooiste .......

deze rencensie heb ik namelijk geplaatst nadat aqualife mijn bak had gemaakt 🤣🤣🤣

uiteraard heb ik hier via de officiële weg melding van gemaakt.

Nick loopt overal zielig te doen over de slechte recensies die achtergelaten worden. Doet er alles aan om deze te laten verwijderen want daar is hij niet van gediend.

vervolgens plaats hij zelf goede recensies om het allemaal toch wat te laten lijken.
Vervolgens gaat hij klagen en zeggen dat dit niet waar is en het echt klanten van hem zijn.......

neem nou deze recensie van “Herman Veenhuis.

Herman Veenhuis
Herman Veenhuis

1 review
6 maanden geleden
Hier ook een erg tevreden klant van een zeeaquarium van Nicksaquaria.

We hebben diverse offertes opgevraagd bij verschillende bouwers maar Nicksaquaria kwam daar zeker het beste uit.

De vele pluspunten van Nicksaquaria zijn,

* Ze zijn trots op hun werk en geven je graag een rondleiding door het bedrijf.

*zeer veel soorten afwerkingen in diverse kleuren en materialen (ook helemaal op maat ontworpen zodat het overeenkomt met onze andere meubels)

*randapparatuur kunnen ze ook leveren.

Ik kan iedereen Nicksaquaria aanbevelen voor het prachtige werk wat ze maken.

Ons aquarium

Geheel afgewerkt in Eiken HPL.

😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠

Knap gejat van aqualife......
Want daar staat deze goede recensie.....

Hier ook een erg tevreden klant van een zeeaquarium van aqualife.

We hebben diverse offertes opgevraagd bij verschillende bouwers maar aqualife kwam daar zeker het beste uit.

De vele pluspunten van aqualife zijn,

* Ze zijn trots op hun werk en geven je graag een rondleiding door de verschillende afdelingen van het bedrijf.

*zeer veel soorten afwerkingen in diverse kleuren en materialen.

*niets is te gek voor ze en ze maken wat jij wilt.

*randapparatuur kunnen ze ook leveren en zelfs het zeewater.

Ik kan iedereen aqualife aanbevelen voor het prachtige werk wat ze maken.

Ons aquarium

Geheel afgewerkt in dibond wit.

En nu pakken we de popcorn erbij want nu komt het allermooiste .......

deze rencensie heb ik namelijk geplaatst nadat aqualife mijn bak had gemaakt 🤣🤣🤣

uiteraard heb ik hier via de officiële weg melding van gemaakt.
wtf het wordt alsmaar gekker, alleen al om dit topic te blijven volgen zou je al aan een zeeaquarium beginnen 😄😄😄😄
Goed speurwerk trouwens 👌

Laatst bewerkt:
Welkom Herman.
Het word echt meer en meer van de pot gerukt.
Kom nu jongens als je al revoews van andere sites gaat stelen en aanpassen.
Mat wat is die allemaal bezig wit zijn toch puur afzet praktijken en de mensen misleiden.
Dit kan toch allemaal zo maar niet kunnen.
Staan er in nederland geen regels op valse en misleidende reclame mss?

Kerel blijft wel goed in het forum hangen 😂😂. Nu 1ding steekt uit als een paal boven water, als een persoon na zoveel missers nog doorgaat moet hij/zij echt oerdom zijn!

Kerel blijft wel goed in het forum hangen 😂😂. Nu 1ding steekt uit als een paal boven water, als een persoon na zoveel missers nog doorgaat moet hij/zij echt oerdom zijn!
Idd oerdom. Maar dan zou je toch denken dat familie, kennissen of vrienden hem tegen zichzelf zouden beschermen? Stel nou dat mijn zoon steeds van die oplichterzaakjes zou beginnen waarvan je weet dat alles bij elkaar verzonnen is of gegevens, plaatjes en recensies gejat van echte aquariumbouwers, dan zeg je toch: luister beste jongen… je kan misschien beter wat anders gaan doen? Naar school bijvoorbeeld… Ik gok dat die hele familie een blad voor de kop heeft…. Oer en oer dom….

Idd oerdom. Maar dan zou je toch denken dat familie, kennissen of vrienden hem tegen zichzelf zouden beschermen? Stel nou dat mijn zoon steeds van die oplichterzaakjes zou beginnen waarvan je weet dat alles bij elkaar verzonnen is of gegevens, plaatjes en recensies gejat van echte aquariumbouwers, dan zeg je toch: luister beste jongen… je kan misschien beter wat anders gaan doen? Naar school bijvoorbeeld… Ik gok dat die hele familie een blad voor de kop heeft…. Oer en oer dom….
Ik heb jaren gewerkt in kinder- en jeugdpsychiatrie. Op de zwaarste afdelingen rondgelopen ik heb daar dingen meegemaakt die elke voorstelling ten boven gaat, je wilt niet weten wat voor ziekmakende gezinsinteracties zich achter sommige voordeuren afspeelt. Ik heb dit werk met veel zorg en toewijding gedaan tot het mezelf naar de strot greep en het me finaal opbrak. Nu werk in nog steeds bij een ggz instelling maar als management ik heb geen rechtstreeks contact meer met patiënten.

Wat jij schrijft is correct en hoe wij denken, maar in sommige gezinnen werkt dat helaas anders

Laatst bewerkt:
Ik heb jaren gewerkt in kinder- en jeugdpsychiatrie. Op de zwaarste afdelingen rondgelopen ik heb daar dingen meegemaakt wat elke voorstelling ten boven gaat, je wilt niet weten wat voor ziekmakende gezinsinteracties zich achter sommige voordeuren afspeelt. Ik heb dit werk met veel zorg en toewijding gedaan tot het mezelf naar de strot greep en het me finaal opbrak. Nu werk in nog steeds bij een ggz instelling maar als management ik heb geen rechtstreeks contact meer met patiënten.

Wat jij schrijft is correct en hoe wij denken maar in sommige gezinnen werkt dat helaas anders
Inderdaad, kan er ook over meespreken. De appel valt niet ver van de boom is hier een spreekwoord dat echt wel op zijn plaats is. Dikwijls krijgen deze mensen niet meer kansen van opvoeding uit

20210822_003833.gif

Denk dat er maar is heel veel aquarium besteld moeten gaan worden bij Nick door mensen met nepaccounts....
Zou 't dan niet einde oefening zijn ? , denk dat 't joch alleen maar bezig zal zijn met het controleren en selecteren van de echte of nepbestellingen....
En die kunnen maar blijven komen....
Tijd om mensen te belazeren met z'n prutswerk heeft ie dan niet meer.

Laatst bewerkt:
Dat je een mooie review zelf plaatst kan ik best begrijpen. Hoort natuurlijk niet maar zullen er ongetwijfeld meer doen.
Maar hoe dom is het dan om deze te kopiëren van een andere aquariumbouwer.

mensen die overwegen om een bak te laten maken zullen ongetwijfeld reviews opzoeken van meerdere aquariumbouwers.
Het aanbod van aquariumbouwers is niet heel groot in Nederland en België dus dan val je toch door de mand zoals nu.

Hoe meer aandacht jullie geven hoe beter hem het gaat !!
Helaas is negatieve reclame ook reclame, dus is hij jullie dankbaar .
Dus stop met reageren!
Behalve als jullie voor hem zijn gaan jullie lekker door 🙈

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan