Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kitwerk met lucht - Nick's aquaria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat Nick nu wel kan opdoeken met zijn bedrijf.
Beste Nick in mijn ogen heb jij nog heel veel geluk gehad met deze klanten , dat ze jou nog niet op gezocht hebben met je oplichting streken begrijp ik niet, ik had je kop er al afgetrokken.
Lekker volwassen reactie Jan. Daarmee ‘win’ je vast veel respect.
Chapeau!

Lekker volwassen reactie Jan. Daarmee ‘win’ je vast veel respect.
Chapeau!
Ik vind deze reactie nog mild als je ziet wat Nick aangericht heeft met deze mensen .
Soms moet je deze oplichters met de harde hand op hun plaats wijzen, Je ziet aan de reacties hier dat Nick overal maling aan heeft.
En dan ga je mij terecht wijzen op mijn reactie 😔.
Respect verdiend het zeker niet, maar Nick moet met duidelijke taal een halt toegeroepen worden.

We kunnen natuurlijk ook de beerput nog langer laten worden hier zodat er nog veel meer kwaadheid ontstaat , man!!! als je dit toch zo leest zou je hem toch ook ... ... .. .........

Agressie haalt niets goed uit.
Ik weet dat het vaak niet gemakkelijk is om kalm en rustig te blijven zeker als je ziet de hoeveelheid dat hij heeft aangericht. En er blijft maar bijkomen.

Hebben jullie niet zo iets als testaankoop of consumentenbond dat je als groep een klacht kunt indienen en dat zij hem dan aansprakelijk stellen in naam van iedereen van de groep en een rechtzaak aanspannen tegen hem?

Agressie haalt niets goed uit.
Ik weet dat het vaak niet gemakkelijk is om kalm en rustig te blijven zeker als je ziet de hoeveelheid dat hij heeft aangericht. En er blijft maar bijkomen.

Hebben jullie niet zo iets als testaankoop of consumentenbond dat je als groep een klacht kunt indienen en dat zij hem dan aansprakelijk stellen in naam van iedereen van de groep en een rechtzaak aanspannen tegen hem?
Agressie haalt niets uit mee eens, en past niet binnen deze hobby, maar toch heeft @Jan de bal wel een punt.

Wat hij in feite in zijn boodschap aangeeft is dat je met dit soort fratsen een keer tegen de verkeerde aanloopt. Er hoeft maar één iemand te zijn die tot waanzin wordt gedreven en stevig verhaal aan de voordeur komt halen.

Ik denk dat dit naast de vele adviezen aan Nick die inmiddels zijn gegeven, ook een reeel advies is, als niet ondenkbaar scenario om rekening mee te houden, als je zo door blijft gaan in de toekomst

Zijn kop eraf trekken is ook maar een gezegde,, we weten allemaal wat er mee bedoeld wordt.
Dit is toch ook niet normaal als je de reacties leest wat hij de hobbyisten allemaal aan doet, kan toch eigenlijk niet toegelaten worden.
Als je de bedragen hoort waar het om gaat lach je je de ... uit je broek.
Dit lijkt mij nog een kind met onverantwoordelijk gedrag, waar zijn ouders toch ook van op de hoogte moeten zijn.
Dit moet toch gestopt worden en nooit meer een bak laten verkopen.
Ik lees graag op het forum en neem me iedere keer voor om dit topic te laten voor wat het is, maar dan gaat hij gewoon door, en is het de volgende keer weer een hobbyist wie zo graag een zeeaquarium wilt starten.
Als het dan toch blijft leven dit topic , kunnen wij dan niet iets meer doen om dit overal openbaar te maken.

Ik zeg niet dat je zoiets moet doen ik geef alleen aan wat er bestaat. Een platform waar veel soortgelijke gedupeerden zich melden is het televisieprogramma radar. Zij hebben een actief forum waar gedupeerden hun verhaal kwijt kunnen. Regelmatig worden items in dit programma behandeld aan de hand van inzendingen die mensen op dit forum doen. Vaak is dit het geval wanneer een flink aantal gedupeerden zich melden met het zelfde probleem en heeft dit voor dit programma nieuwswaarde

disclaimer aan Nick: het forum juridisch hierop aanspreken is zinloos bespaar je de moeite en kosten ik weet namelijk precies wat wel en niet mag, mensen op een bestaande gerenommeerde bron op internet wijzen is nooit en in geen enkel geval strafbaar in Nederland

Laatst bewerkt:
Ik zeg niet dat je zoiets moet doen ik geef alleen aan wat er bestaat. Een platform waar veel soortgelijke gedupeerden zich melden is het televisieprogramma radar. Zij hebben een actief forum waar gedupeerden hun verhaal kwijt kunnen. Regelmatig worden items in dit programma behandeld aan de hand van inzendingen die mensen op dit forum doen. Vaak is dit het geval wanneer een flink aantal gedupeerden zich melden met het zelfde probleem en heeft dit voor dit programma nieuwswaarde
Ok zo'n programmas hebben we hier in belgie ook deze ken ik.
Maar dan gebeurt er niets gerechtelijk zal ik zeggen en word het infeite enkel nog meer bekend gemaakt en gepubliceerd. Op deze manier kan je hem nog steeds niet dwingen te sluiten of vergoedingen enzo te betalen.

Ok zo'n programmas hebben we hier in belgie ook deze ken ik.
Maar dan gebeurt er niets gerechtelijk zal ik zeggen en word het infeite enkel nog meer bekend gemaakt en gepubliceerd. Op deze manier kan je hem nog steeds niet dwingen te sluiten of vergoedingen enzo te betalen.
Beiden acties tegelijk zijn denk ik goed ook wat jij voorstel

Of de naamswijziging is er toch door, of iemand heeft een heel ongelukkige naam gekozen... :cautious:

Edit: ik zie onderop bij 'meer advertenties van deze aanbieder' zijn vorige marktplaatsadvertentie staan...

Screenshot_20210820-085444_Marktplaats.jpgScreenshot_20210820-085459_Marktplaats.jpg

Pff denkt hij daar echt zijn naam mee te kunnen zuiveren. Het wordt steeds triester.

Jep...

Screenshot_2021-08-20-09-21-29-371_com.android.chrome.jpg

Op zijn site staat de foto gespiegeld.
Lijkt me sterk dat die bak bij hem vandaan komt?

Bijlagen

• Screenshot_2021-08-20-09-19-08-414_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2021-08-20-09-19-08-414_com.android.chrome.jpg
    56,8 KB · Weergaven: 29
Hahaha dit is toch bizar mensen. Je begint als oplichter gewoon opnieuw, jat terloops en onbeschaamd een foto van de huiskamer van een lid waar een maatbak op staat en je presenteert dit als je eigen werk?
onwijs triest ook voor @erriej het zal je maar overkomen

En die middelste grote bak dan is dat niet een standaard waterbox of redsea bak ?
ben aan het werk anders zou ik
Reverse Image erop loslaten wat de herkomst is

ik vrees dat dit topic weer een geheel nieuwe impuls gaat krijgen

Als jij op de site gaat kijken bij het topic over ons staat het idd dat het nick is.

Ook xxl aquariums dat ze al meerdere bakken van 10000 L hebben gemaakt en dat dit niet meer uit glas is. Lijkt me sterk dat hij dit realiseerd.
Want daar spreekt hij over partners. Ik vraag mij af wie in de aquarium wereld nog met hem wilt samenwerken? Met de kans om je eigennaam schade aan te brengen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan