Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Jack’s Tank

F*ck is dit Jack. Veel sterkte.

sterkte!

Mogguh ,
heb toch nog een kleine verbetering aan de verlichting gedaan.
Er hingen 2 radion xr15 á 100 watt boven en 1 xr30 van 200 watt.
Voor 1 100 watt versie is er een 200 watt in de plaats gekomen.
Belangrijkste reden voor mij was een betere spreiding van het licht want de 2 grotere leds overlappen elkaar nu een stukje en schaduwplekken worden zo ook vermindert , par zal over de gehele lengte en diepte ook wat beter zijn.
17777966016816287094744544201536.jpg
De twee zwaardere staan met normaal 60/40 wit/blauw en de kleinere staat volledig blauw.
Bijgaand nog een filmpje , verlichting staat net aan dus is nog wat aan de blauwe kant.
Fijne zondag👍

Laatst bewerkt:
Staat er top bij!
Weinig te klagen sinds de opstart👊🏼
Mogge lang medemens,
Ja gaat idd geweldig op t moment , maar je weet 't nooit hé in deze hobby.
Kh was afgelopen week met 0.4 dkh gezakt dus ik heb de afr verhoogt met 4mll p/dag.
Fosfaat staat lekker stabiel op 0.08 en nitraat rocksteady op 15.
Ik blijf wel de komende week elke dag de kh meten ivm de update aan de verlichting , ik verwacht wel wat meer verbruik daardoor.
Voorbeeld voor mij om de verlichting aan te passen is de doorkijkbak bij coral&frags wassenaar , deze bak draait met dezelfde specs die ik nu heb al een tijdje en de groei en kleuren in die bak van het sps knallen die bak uit.
Vandaar de aanpassing.

Ziet erg goed uit Jack! Prachtige kleuren zo bij elkaar. Je druif en bulls eye oren die ik in september bij je gehaald heb groeien hier super 👍🏻

Ziet erg goed uit Jack! Prachtige kleuren zo bij elkaar. Je druif en bulls eye oren die ik in september bij je gehaald heb groeien hier super 👍🏻
Thanks , top om te horen .
Die oren zijn echt vet van kleur

Hoi ,
Deze update kan ik iedereen aanbevelen.
Een streamer die bevestigd is aan een rotor.
Ik had er eerst 3 pompjes op draaien 2x12 en 1x16.000 ltr en dat is met de nieuwe setup gewoon teveel.
De ijzeren stelling van minimaal 40/50 maal de inhoud van je bak is hiermee ook niet meer actueel.
In heel het bakje zijn geen dode punten meer te zien en het fijne er van is dat er 1 van die ondingen de bak uit is (qua gezicht)
Pr weekend , jack
1000112698.jpg

Hoi ,
Deze update kan ik iedereen aanbevelen.
Een streamer die bevestigd is aan een rotor.
Ik had er eerst 3 pompjes op draaien 2x12 en 1x16.000 ltr en dat is met de nieuwe setup gewoon teveel.
De ijzeren stelling van minimaal 40/50 maal de inhoud van je bak is hiermee ook niet meer actueel.
In heel het bakje zijn geen dode punten meer te zien en het fijne er van is dat er 1 van die ondingen de bak uit is (qua gezicht)
Pr weekend , jack
Bekijk bijlage 669835
Waar te verkrijgen Jack?

Back
Bovenaan