Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Jack’s Tank

Ik heb net een flink stuk van je dagboek doorgenomen. Super mooie bak.

ik ben enthousiast over de maten
ik ben enthousiast over de techniek
ik ben enthousiast over de aquascape
ik ben enthousiast over de looks met die blauwe achterwand

je kunt me hoogstens nog enthousiaster krijgen door wat recente fotos te poosten zodat we kunnen zien hoe t allemaal is gegroeid en er nu bij staat.

Ik heb net een flink stuk van je dagboek doorgenomen. Super mooie bak.

ik ben enthousiast over de maten
ik ben enthousiast over de techniek
ik ben enthousiast over de aquascape
ik ben enthousiast over de looks met die blauwe achterwand

je kunt me hoogstens nog enthousiaster krijgen door wat recente fotos te poosten zodat we kunnen zien hoe t allemaal is gegroeid en er nu bij staat.

Oh en een vraagje nog: die 80 hoogte in je onderschrift. Is dat waterhoogte?

hoe gaat het onderhoud je af met zon hoogte? Kun je overal wel bij?

Hallo jelle ,
het word inderdaad weer is tijd dat ik wat aan m'n dagboek ga doen :o
Waterhoogte is inderdaad 80cm , nadeel is dus dat ik af en toe natte oksels heb ( ondanks lange armen :p)
Ik vind echter het plezier en aanzicht van zo'n hoge bak niet opwegen tegen die af en toe natte oksels , dus dat neem ik maar op de koop toe.
Ik zal proberen vandaag een flinke update te maken op m'n dagboek.
Grtz Jack

Aldus een update ,
de laatste keer dat ik wat heb gepost was wel een maandje of 5 geleden , maar door drukte komt het er gewoon niet van.
Er is wel het één en ander gebeurt , het meest vervelende was een op hol geslagen magneetslot van m'n kalkreactor.
Dit stukje vervloekt techniek heeft een weekend lang open gestaan waardoor er een volle fles co2 was leeggelopen.
Nagenoeg alle sps heeft daardoor een onwijze dreun gekregen en is daardoor gaan hemelen , dit gebeurde in de vacantietijd en je begrijpt dat dan de zin om je dagboek te updaten wel zoek is.
Gelukkig is dat niet meer voorgekomen en sinds eind augustus draaid m'n bakje weer mooi stabiel.
Bijgaand was pics ter illustratie.
Grtz Jack
004.jpg 005.jpg

007.jpg 012.jpg

016.jpg

017.jpg 020.jpg

026.jpg 030.jpg

033.jpg

039.jpg

Volgens mij hebben m'n koraaltjes 't wel naar d'r zin.... :)

006.jpg 004.jpg 005.jpg

Alle vrienden bekenden en vage kennissen :o een geweldig 2018 gewenst!!!!
Grtz Jack

014.jpg 008.jpg 009.jpg

Ook de beste wensen!

en wat een herlijke plaatjes weer! Ik blijf jouw reefscape mooi vinden, echt mijn smaak met al die gangen, bruggetjes, zuilen, etc.

een vraagje nog: lijkt het zo of is je blauwe achterwand in de linker bovenhoek veel meer aangegroeid dan elders? Als het zo is, enig idee hoe dit dan komt?

Ook de beste wensen!

en wat een herlijke plaatjes weer! Ik blijf jouw reefscape mooi vinden, echt mijn smaak met al die gangen, bruggetjes, zuilen, etc.

een vraagje nog: lijkt het zo of is je blauwe achterwand in de linker bovenhoek veel meer aangegroeid dan elders? Als het zo is, enig idee hoe dit dan komt?

Thanks , links boven zal wel met de stroming te maken hebben en misschien ook een beetje te lui geweest.... :rolleyes:
Normaal maak ik de achterkant eens in de 3 á 4 weken schoon en dat is nog niet gebeurt.
Grtz Jack

Bakje gaat lekker , fijne zondag nog allemaal.

002.jpg 001.jpg 003.jpg
006.jpg 029.jpg

014.jpg 013.jpg 033.jpg

005.jpg 020.jpg

Back
Bovenaan