Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Jack’s Tank

Ondertussen niet stil gezeten en flink aan de plak geweest....
Eindelijk begin je nu ook wat te zien in de diepte van de scape...

020.jpg 027.jpg

031.jpg 033.jpg

Groei begint er goed in te komen , bij de meeste koralen zie ik vooral goeie voetvorming.
Zou 't dan toch allemaal goed komen uiteindelijk.....

034.jpg 038.jpg

041.jpg 048.jpg

Voetje is meestal het begin, daarna komt de rest vanzelf. Ziet er goed uit.

Mooi Jack. Zo te zien hebben de koralen t naar de zin. top. Goed dat je nu al voet groei ziet

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

4 december
15271865_1312452882160402_4400498807583696977_o.jpg

8 januari
15936684_1360809380658085_15293795045622480_o.jpg

Goedemorgen ziet er weer mooi uit zeg maar je vorige bak was ook top gr don

Bakje gaat lekker , ondertussen niet stil gezeten en heb ik samen met Mark en Bas een plan de campagne gemaakt voor de aankoop van vis.
Keizers komen er helaas niet meer in , toch heb ik nog steeds een voorkeur voor deze prachtige vissen maar helaas kunnen de meeste niet van buttons/acans ed afblijven.
Ik vind 't nl best wel vervelend als je s'avonds thuis komt en je mist in ene keer je totale veld met kostbare bam bams , rasta's en weet ik wat voor meer exotische namen...
De volgende vissen hebben mijn voorkeur:
Een schooltje rode anthiassen
Een koppel Diamantlipvisjes
Een koppel zwarte anemoonvisjes
Een koppel oranjestreep zandhappers
Een spitsnuitkoraalklimmer
Een Dokter Sohal....... xs
Nou... laat de reacties maar komen....:cool:
Wat er niet in komt...... een vervelend koraalklimmertje en nog vervelender geeL/paars baarsje MARK EN BAS!!!!!!

008.jpg 011.jpg

015.jpg 022.jpg

009.jpg

Sta er prachtig bij Jack , niks mis met je vissen lijst 👍🏻

Sta er prachtig bij Jack , niks mis met je vissen lijst ����

Dank je Jos:)

Nou.... er staat er 1 op daar heb ik m'n bedenkingen nog over , maar 't word een inimini dus die kan een dan een paar jaar blijven :o

Afgelopen vrijdag 7 anthias , 2 diamant lipvis en een sohal geplaatst
De sohal liet zich direct al zien en de 7 anthiasjes kwamen 1 voor 1 een dag later en zwemmen nu prachtig bij elkaar.
1 van de Diamant liet zich zaterdagavond zien en de ander dook vrijdag in 't zand en zit daar nu nog denk ik... :)
Gisteren ook nog 2 mooie stukken Ricordea's bij de doopvont peplaatst en nog een stukje buttons.
Zo langzaam aan begint m'n bakje redelijk vol te raken , tegen de achterwand heb ik nog redelijk plaats voor wat sps ,en onder
zou ik nog wel wat kruipens willen scoren voor over de stenen
Al met al gaat ie lekker..
Grtz Jack

010.jpg 016.jpg

013.jpg 021.jpg
Al met al gaat ie lekker..
Grtz Jack

Goedemorgen gaat wel lekker de goede kant op top en ook eindelijk je blauwe doopvontschelp weet nog dat je daar naar opzoek wat met je vorige bak mooi hoor Gr don

Goedemorgen gaat wel lekker de goede kant op top en ook eindelijk je blauwe doopvontschelp weet nog dat je daar naar opzoek wat met je vorige bak mooi hoor Gr don

Planaria is pleitos , voor de rest gaat ie lekkerrrrr :)

001.jpg 002.jpg

004.jpg 005.jpg

006.jpg

Gaat al de goeie kant op topjes

Mijn mening is dat je toch echt wel minimaal een half jaar nodig hebt na de opstart voordat alles z'n weg heeft gevonden wat betreft plagen en stabiliteit daarna wordt het echt genieten :)

Back
Bovenaan