Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Jack’s Tank

Goeiemorgen ,
Omdat de verveling wat toeslaat gaan we maar wat foto's maken....
Na wat aanpassingen op m'n rifje links achter heb ik daar een flinke ruimte over van 35x35cm een 40cm hoog.
Er komt weinig licht en er staat redelijke stroming , wie heeft er suggesties of een goeie tip wat daar neer te zetten.....
Heb van Mark en Bas van Coral&frags Wassenaar een Anemonenverbod gekregen :ROFLMAO: .... Jammer want ik vind een flinke wapperende oranje/rode tepelanemoon nog steeds erg mooi
Fijne Zondag allemaal en kom maar op met de tips ( sponsors met name uit wassenaar mogen ook tips/reacties geven :cool:)

Bekijk bijlage 550202 Bekijk bijlage 550203

Bekijk bijlage 550204 Bekijk bijlage 550205 Bekijk bijlage 550206
Prachtig
 
Allemaal delen graag... 😎

Screenshot_20210206-201906.jpg
 
No worries..... , word eentonig met dat ati gedoe.... :cool:
 
:)
 
Mooi hoor. Heb de bak enkele weken geleden mogen bewonderen...prachtige opbouw en koralen.
Ps. De bubblegum monti doet t top Jack, bedankt 😉
 
die macropharyngodon bipartitus is al flink aan de maat, hoe lang heb je die al in je bak ?
 
die macropharyngodon bipartitus is al flink aan de maat, hoe lang heb je die al in je bak ?
Moest eerst effe zoeken wat je bedoelde 🤣
Die diamantlipvis heb ik een jaartje of 4 a 5
 
Mooi hoor. Heb de bak enkele weken geleden mogen bewonderen...prachtige opbouw en koralen.
Ps. De bubblegum monti doet t top Jack, bedankt 😉
Fijn om te horen , veel plezier er mee 👍
 
Luxe probleem ,
Alles draait als een tierelier , waterwaardes zijn perfect en de groei zit er geweldig in.
Zo goed zelfs dat alles volgepropt staat en er geen stekje meer bij kan.
En dan? , dan slaat de verveling toe mede door covid natuurlijk.
M'n kroegje kan niet , met maten een pooltje leggen zit er ook niet in en een leuk koraaltje scoren bij de boys in Wassenaar gaat 'm ook niet worden.
Dan maar een stukje rif er aan vast plakken als laatste optie , de toorts die er in staat neemt veel ruimte in beslag en als ik die nou is een nieuw plekje geef dan komt er een heel brok vrij om weer wat nieuws te scoren....
Aldus gedaan , ben blij met 't resultaat.
Fijne zondag allemaal , grtz Jack
_DSC0150 (1)_edited.jpg

_DSC0148 (1)_edited.jpg
 
Ziet er wéér prachtig uit.
Pincetvis doet het ook nog prima zo te zien. Deze komt nergens aan? Ben zo aan het twijfelen!
 
Mogguh rob.
gewoon doen zo'n pincet.
ik was zelf ook erg aan t twijfelen en heb deze toen gekocht bij antwan (reef products)
als ik je mag adviseren haal m dan bij hem , hij had er verschillende zitten en die ik wilde zij die niet doen , je moet deze nemen die zit nergens aan...
probleem glasrozen was na 3 weken opgelost en hij scharrelt nu rond en eet met de pot mee.
 
Mogguh rob.
gewoon doen zo'n pincet.
ik was zelf ook erg aan t twijfelen en heb deze toen gekocht bij antwan (reef products)
als ik je mag adviseren haal m dan bij hem , hij had er verschillende zitten en die ik wilde zij die niet doen , je moet deze nemen die zit nergens aan...
probleem glasrozen was na 3 weken opgelost en hij scharrelt nu rond en eet met de pot mee.
Hoi Jack, dank je voor de info.
Je hebt me al bijna overtuigd. Ben het maandelijkse rondje anemoon spuiten een beetje moe.
Bovendien lijkt me een pincetvis een mooie combinatie met mijn dokters is.
Ik hou je op de hoogte.
 
Hoi Jack, dank je voor de info.
Je hebt me al bijna overtuigd. Ben het maandelijkse rondje anemoon spuiten een beetje moe.
Bovendien lijkt me een pincetvis een mooie combinatie met mijn dokters is.
Ik hou je op de hoogte.
Vind 't persoonlijk één van m'n mooiste visjes , niet agressief of bang een altijd aanwezig.
Andere optie voor je zou een pepermuntgarnaal zijn , maar heb toch best wel veel negatieve berichten er over gehoord als de glasanemonen verdwenen zijn....
 
Bovenaan