janos
Nijmeegse ZeewaterForum gebruiker
Zoek eens op pineapple sponge , in mijn bak zachtgeel.
Nee heb al op het forum gezocht maar niets gevonden..
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Nee heb al op het forum gezocht maar niets gevonden..
Hi, nee dat draait niet meer!! Ik ben een tikdje terug toch weer iets groter gegaan..Draait het bakje nog?
Hi, nee dat draait niet meer!! Ik ben een tikdje terug toch weer iets groter gegaan..
Ja in de avond toch mooier
Me dochter gaat overigens de iq 13 opstarten als haar huis klaar is... dus dat komt heus wel weer goed. Dit is overigens een omgebouwde lido 120 liter.Ja in de avond toch mooier
Hi, nee dat draait niet meer!! Ik ben een tikdje terug toch weer iets groter gegaan..

Dank je wel Rene!! Ziet er ook leuk uit die lido. Sumpje onder de iq13 is zeker een idee!! Al zal je het totale waterinhoud verdubbelen of verdriedubbelen, gaatjes boren in het kunsstof moet toch wel te doen zijn. Het probleem van de iq 13 is doorstroming, dus zou goed opgelost kunnen worden met een sumpje. Of een schakeling maken met een groter systeem zou ook een oplossing kunnen zijn.Mooie opbouw in de lido! Ik heb eerder ook een lido 120 omgebouwd, daar kun je iets heel moois van maken.
Ook de IQ13 ben ik eind vorig jaar mee gestart. Heel mooi bakje maar lastig stabiel te houden. Ik zit er aan te denken om er een sump onder te maken en hem weer op te starten
Succes met je lido, ik ga je volgen...hierbij nog twee fotootjes van die van mij toen
Bekijk bijlage 512535
Bekijk bijlage 512536
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.