Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Iq13 reef

Ja in de avond toch mooier
Me dochter gaat overigens de iq 13 opstarten als haar huis klaar is... dus dat komt heus wel weer goed. Dit is overigens een omgebouwde lido 120 liter.
 
Hi, nee dat draait niet meer!! Ik ben een tikdje terug toch weer iets groter gegaan..

Mooie opbouw in de lido! Ik heb eerder ook een lido 120 omgebouwd, daar kun je iets heel moois van maken.

Ook de IQ13 ben ik eind vorig jaar mee gestart. Heel mooi bakje maar lastig stabiel te houden. Ik zit er aan te denken om er een sump onder te maken en hem weer op te starten:)

Succes met je lido, ik ga je volgen...hierbij nog twee fotootjes van die van mij toen

ForumRunner_20130512_200306.jpg

ForumRunner_20130519_140144.jpg
 
Mooie opbouw in de lido! Ik heb eerder ook een lido 120 omgebouwd, daar kun je iets heel moois van maken.

Ook de IQ13 ben ik eind vorig jaar mee gestart. Heel mooi bakje maar lastig stabiel te houden. Ik zit er aan te denken om er een sump onder te maken en hem weer op te starten:)

Succes met je lido, ik ga je volgen...hierbij nog twee fotootjes van die van mij toen

Bekijk bijlage 512535

Bekijk bijlage 512536
Dank je wel Rene!! Ziet er ook leuk uit die lido. Sumpje onder de iq13 is zeker een idee!! Al zal je het totale waterinhoud verdubbelen of verdriedubbelen, gaatjes boren in het kunsstof moet toch wel te doen zijn. Het probleem van de iq 13 is doorstroming, dus zou goed opgelost kunnen worden met een sumpje. Of een schakeling maken met een groter systeem zou ook een oplossing kunnen zijn.
 
Bovenaan