KurtH
ZeewaterForum lid
Waarom? Goh, het zekere voor het onzekere? Ik lees op veel plaatsen dat niet consistent voederen problemen zou kunnen meebrengen. Ik ben op zich elke dag wel thuis, maar niet elke avond op hetzelfde uur. Als zelfstandige heb ik een druk leven en ga ik in de avond nog vaak netwerken. Dan is het soms van kantoor rechtstreeks door. Als het geen probleem vormt om ene keer rond 18-19u te voeren, andere keer rond 21u en eens sporadisch rond 24u, dan moet ik me daar inderdaad niet zo op focussen. Maar ik ben graag voorzichtig. Dure hobby, zou zonde zijn voor de beestjes en van het geld als het mis zou lopen.Waarom hang je zo aan dat meermaals voeren? Iedereen kan 's ochtends en 's avonds voeren. Daartussen een voederautomaat en klaar is Kees. Ik voer om 09.00, 15.00 en 21.00 op de voederautomaat en rond 12.00 en 18.00 diepvries.
Maar, als dat inderdaad minder strikt moet zijn, dan komt er wel wat meer rek op wat het bestand kan inhouden... En er zitten zeker wat mooie tussen.
Ga ik alleen moeten kijken of er nog ruimte is... 13 zwemmers lijkt me al veel voor de bak. Al twijfel ik ondertussen wel over de Kauderni.
Keuzes, Keuzes,... Ik begin René zijn opmerking te begrijpen
Opties opties opties opties zo veel opties…