Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Hoi, ik ben Adri en stel me ff netjes voor

A3LXK

Onderwaterfotograaf
Hallo allemaal,

Ik ben Adri, 43 jaar uit Den Haag en heb vandaag een Red Sea Max 130D overgenomen van een medeforumlid.
Heb zojuist alles boven gekregen en het staat nu verspreid in de woonkamer, pfffff waar is de zuurstof.
Ik ben van kind af aan al gepassioneerd door het onderwaterleven en beoefen om deze reden ook de duiksport
waarbij ik onderwater fotografeer. Mocht je geintresseerd zijn in mijn foto's dan zijn deze te vinden op http://www.a3l.nl

Een dagboek zal binnenkort vanzelf verschijnen maar hier ga ik het mee doen

- Red Sea 130D met standaard uitrusting
- Ferplast Bluskimmer 250
- Koeler Aqua Medic HL-120CA met opvoerpomp
- Wavemaker Hydor Bioflo smal 300/1200 L/H
- Sera Aqua test box.
- Stromingspomp Hydor Korallia 1 1500 L/H

Ik ga straks op mijn gemakje beginnen met opbouwen en uiteindelijk vullen. Ga nu eerst nog ff alles lezen qua informatie
die ik erbij heb gekregen. Dan hier nog ff rondneuzen en de juiste tips meenemen en dan mag de opstart gaan plaats vinden.

Wat ik erin ga houden dat zal ik de komende tijd gaan bepalen, heb nog wel ff de tijd toch, 8 tot 12 weken :)
In ieder geval niet te groot, een vis moet wel zwemmen !!

groetjes
Adri
 
Welkom Adri.

Ik heb ff je plaatjes bekeken, en die zien er echt geweldig uit. Dat het onderwaterleven een passie is, is waarschijnlijk een understatement. Het lijkt mij meer een "obsessie" als je met een dergelijke uitrusting de halve wereld afreist om zulke plaatje te kunnen schieten topjes

Als dat ook in je nieuwe uitdaging, het aquarium, tot uiting gaat komen, dan belooft dat heel wat.

Succes


M.v.g. Jimmy
 
Idd. WOW!..........FANTASTISCH PRACHTIGE foto's!!!!! Weet zeker dat ik nog nooit zoiets heb gezien, want ze zijn niet alleen mooi en van goede kwaliteit maar ook hele bijzondere momenten heb je gepakt zoals die portrets van moerene(?) (dat is ook gevaarlijk toch!). Zo'n grote kolonie gele paddo's heb verder nergens gezien, hoewel kijk af en toe naar die mooie filmpjes van Discoveri (mijn vriend heeft een mooie collectie) en Animal Planet. Zulke bijzondere koralen zie ook eerste keer. Kortom ben totaal onder de indruk.............................. O ja, welkom natuurlijk!
 
Iedereen bedankt voor de complimenten omtrent mijn foto's, altijd leuk om te horen.

Jimmy54......Obsessie....hmmmm zo had ik er nog niet over nagedacht maar zo hebben we allemaal onze afwijkingen :cool:

LaLa, wat die murenes betreft valt het best wel mee hoor. Ziet er gevaarlijker uit dan dat ze zijn. De bek open, is geen teken van agressie maar puur om water door de mond en kieuwen te laten stromen.
 
Adri ten eerste Welkom in de mooie zout water wereld maar dan iets meer digitaal :biggrin:

Ben benieuwd naar jou RSM130 hoe je de opbouw gaat doen en wat je gaat verwerken in het aquarium aangaande jou onderwater avonduren.

Deel de passie wat duiken betreft met je ware het niet mijn avonduren tot Indonesie en Turkije beperkt zijn!
volgende doel is zeeland! ben nu door jou foto's aan het struinen en zie dat jij de mooie onderwater wereld daar al heb mogen aanschouwen! ik ga je volgen! succes met de RSM als je er vragen over heb stel ze gerust zelf heb ik ook een rsm130 gehad :)
 
Hoi Erwin,

Duiken is inderdaad een andere passie. Heb al veel gezien en hoop nog veel meer te gaan bezichtigen.
Indonesieben ik nog niet geweest maar zal de komende jaren vast de revue passeren.

De opbouw is vrij open en luchtig al zeg ik het zelf.

Ik zal binnenkort een logboek maken...noem het express geen dagboek.

Je gaat me volgen, ach zolang dat volgen geen stalken wordt :)

groet

Adri
 
Hoi Erwin,

Duiken is inderdaad een andere passie. Heb al veel gezien en hoop nog veel meer te gaan bezichtigen.
Indonesieben ik nog niet geweest maar zal de komende jaren vast de revue passeren.

De opbouw is vrij open en luchtig al zeg ik het zelf.

Ik zal binnenkort een logboek maken...noem het express geen dagboek.

Je gaat me volgen, ach zolang dat volgen geen stalken wordt :)

groet

Adri
Standaard uitspraakje hier op het forum ''ga je volgen'' ;) beetje de Social media trend denk ik t_
 
Bovenaan