U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dat is ook zo,maar zo langzamerhand gaan de vissen ook weg en dan wordt het wel heel rustig in de bak op een paar egels na !!Het is wel een kale bedoeling zo.![]()
Dankjewel dat ze goed over zijn gekomen Ab.Ook voor mij geeft het een fijn gevoel dat ze een mooi huis terug hebben gekregen.Ze hebben een goed huis gevonden en zwemmen lekker rond, gele dokters moeten nog even wennen aan elkaar. Witkeel is wat beschadigd in de emmer maar dat komt wel goed. Chromis school is nu uitgebreid met 4 stuks van Martin.
Was inderdaad gezellig om even bij te babbelen Martin.
Geniet van je vakanties en je mooie brommer.
M vr gr
Ab
Eens komt er een einde aan mannen ook ik heb er pijn van gehad maar uiteidelijk is de tijd die je er aan overhoud ook belangrijk suc6 martin. Gr jaapIk kan het me nog niet voorstellen, een leven zonder aquarium, maar ja, Martin, geniet er nog even van en daarna geniet je van een leven zonder de constante aandacht voor de bak, je krijgt meer vrije tijd en ik zou zeggen hou je haaks, en het beste gewenst.
gr. Marcel
Dank je wel Jaap we gaan het zien hoe het verder verloopt.20 jaar is wel lang en dan niks meer !!Eens komt er een einde aan mannen ook ik heb er pijn van gehad maar uiteidelijk is de tijd die je er aan overhoud ook belangrijk suc6 martin. Gr jaap
Klopt helemaal ik ben nu na 20 jaar 2 jaar gestopt maar heb wel weer meer tijd om leuke dingen te doen en geen stres meer als je op vakantie bent.Dank je wel Jaap we gaan het zien hoe het verder verloopt.20 jaar is wel lang en dan niks meer !!
Mvg
Martin.
Dank je wel Glenn voor deze mooie complimenten,het is nu wel heel stil in huis zonder dat geruis van alle pompen die normaal aanstaan !!Jammer dat je stopt martin.
De afsluiting van een tijdperk. Je heb velen geinspireerd en ze hebben van je geleerd.
Je kan in elk geval zeggen dat je zeer succesvolle aquariaan was die gestopt is op zijn piek.
Een beter stop kan je je niet wensen.
Veel plezier en vooral zonder "aquariumverplichtingen" verder. Hopelijk zien en horen we nog wat van jou in de toekomst.
Sorry het is er helemaal bij ingeschoten,het ging allemaal zo snel alle stenen zijn vorige week al opgehaald !!Had je nog een steen door gezaagd?
Hoezo doorzagen?Sorry het is er helemaal bij ingeschoten,het ging allemaal zo snel alle stenen zijn vorige week al opgehaald !!
Mvg,
Martin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.