U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Jammer martin maar als je keus vaststaat moeten we dat met respect dragen gr jaapDe bak is nog steeds goed draaiende en de koralen staan er goed bij.Maar ik zit er wel aan te denken om het volgend voorjaar te stoppen met deze geweldige mooie hobby!!
Mvg,
Martin.
Een simpele temperatuur controller kan helpen martin, kan je ook niks vergeten uit te zetten.De koralen en vissen hebben het vannacht behoorlijk koud gehad,het water was vanmorgen toen ik beneden kwam maar 20,6 graden.Ik laat elke dag de koeling even lopen maar heb die vergeten weer uit te zetten gisterenavond.ik gebruik geen verwarmingselementen dus het moet langzaam weer op temperatuur komen.
Het staat nu al weer op 22,2 graden. De koraaltje staan er weer mooi bij ?!!
Mvg,
Martin.
Ik wil juist nu niks meer aanschaffen Glenn nu het einde in zicht komt ! Het is allemaal goed afgelopen en daar ben ik wel blij om !!Een simpele temperatuur controller kan helpen martin, kan je ook niks vergeten uit te zetten.
Gekukkig is alles goed afgelopen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.