Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

Klopt,ik weet het nog als de dag van vandaag Haico.We hebben veel trips gemaakt samen in Duitsland.Hennie had veel vrienden zoals Gottfried Manfred en noem ze allemaal maar op.
Leuke tijd hebben we gehad samen om daar naar toe te gaan.Toen in die tijd kon je echt nog mooie grote stekken kopen voor een leuke prijs.

Ook mijn turbinaria toen in die tijd meegenomen omdat hij zo bijzonder was (knal geel van kleur) jaren heb ik mogen genieten van dit koraal.Ik heb deze vanmorgen uit de bak gehaald en had een doorsnee van 52 cm.

Mvg,

Martin.

Klopt Martin was een mooie tijd . bizar 52 cm was echt klein toen .goede verzorging he .

ai Martin, die gaat pijn doen! gekocht net zo groot als een rijksdaalder :(

Op het moment dat het moest gebeuren Arjen was het wel even moeilijk voor mij,het gat was zo groot toen hij er uit was !!

Dat is zeker zonde maar een wel overwogen beslissing hij groeit maar door en de bak niet Suc6 met de verkoop martin.
Mvg henk

Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk

Henk ik heb een oplossing gevonden met meerdere personen.Hun blij en ik zelf natuurlijk ook,want ik heb voor me zelf ook nog wat gehouden!!

Kan ik daar uit opmaken dat hij in stukken gegaan is

Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk

Klopt ik heb er mooie stukken van gemaakt Henk.Het moest een keer gebeuren en heb nu ook weer veel betere stroming in de bak.Ik vind zelf dat de bak nu ook mooier oogt dan voorheen.
Achteraf had ik dit al eerder moeten doen,grote koralen zijn mooi maar te groot en niet meer past bij het geheel moet eruit!!

Mvg,

Martin.

Hallo Martin,

Ik zou graag en stuk van jou turbinaria willen overnemen of heb je alles al verkocht ? Jammer dat je hem niet meer in je aquarium kon houden het was echt een TOP stuk om te zien :cool:.

Gr Jarno.

[jazeker, de bak staat er nog steeds.
😁
was zeker een leuke tijd om met zn allen op pad te gaan.

QUOTE=MartinV;1354282]Klopt Ab da,s al weer heel lang geleden.Mooie tijd was dat,komt nooit meer terug.De middelste is van mij zelf!!
Heb je zelf ook nog een aquarium thuis ?

Mvg,

Martin.[/QUOTE]

Hallo Martin,

Ik zou graag en stuk van jou turbinaria willen overnemen of heb je alles al verkocht ? Jammer dat je hem niet meer in je aquarium kon houden het was echt een TOP stuk om te zien :cool:.

Gr Jarno.
Ik heb nog drie stukken Jarno,de rest is al verkocht.Kan deze ook nog kleiner maken.

Mvg,

Martin.
bcffce06e062bae52c277da4eb01da6f.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-J330FN met Tapatalk

Wat een prachtige bak heb jij Martin, wat een verschil bij de laatste keer toen ik bij je was.(petje af hoe jij dat zo voor elkaar heb gekregen :cool:)

De bak is zo rustgevend door de mooie grote stukken die erin staan en ook mooi fel van kleur zijn topjes zie je niet vaak zo !

Martin nog bedankt voor het mooie stuk ben er erg blij mee. Hij staat mooi bij mij in het in het aquarium tussen de andere koralen.

Groetjes Jarno.

Het blijft het goed doen!!
5b35df32a7fa5a91ac20ea6fb75b801e.jpg
bdf347cb782769a1ea6fc51e47ae11f6.jpg
f1ee74b68f561dac9500e492dbaecc17.jpg
9e1f5e6ddd00bf16403bb3ad57c01b29.jpg

Het blijft genieten om de foto’s zo te zien. ??

Voor mij is het zo makkelijk een aquarium te houden,weinig onderhoud en ik gebruik nog altijd het zelfde systeem waar ik toen ooit mee begonnen ben !!

Mvg,

Martin.

Voor mij is het zo makkelijk een aquarium te houden,weinig onderhoud en ik gebruik nog altijd het zelfde systeem waar ik toen ooit mee begonnen ben !!

Mvg,

Martin.
Prachtig martin.
Zo kan je eeuwig genieten van deze hobby.

Voor sommige is het een bevlieging, voor anderen een probeersel, of soms zelfs een poging tot een echte hobby.
Slechts enkele houden het zo lang vol. Dat zijn de echte liefhebbers. Die gaan ervoor, hebben een lange adem en laten zich niet kennen door een paar kleine tegenslagen.

Voor ons is het een manier van leven, want het zit gewoon in de genen gebakken.

Zeker weer mooi Martin :o
Als het systeem eenmaal draait en in balans is heb je veel geniet momenten en weinig onderhoud :p

Prachtig martin.
Zo kan je eeuwig genieten van deze hobby.

Voor sommige is het een bevlieging, voor anderen een probeersel, of soms zelfs een poging tot een echte hobby.
Slechts enkele houden het zo lang vol. Dat zijn de echte liefhebbers. Die gaan ervoor, hebben een lange adem en laten zich niet kennen door een paar kleine tegenslagen.

Voor ons is het een manier van leven, want het zit gewoon in de genen gebakken.

Dank je wel voor het compliment Glenn,ik zelf vind grote koralen leuk om in de bak te hebben omdat het rust uitstraalt.Ook niet teveel vis want daar wordt het weer onrustig van.
Liefhebber ben ik zo bie zo dat weet je anders had ik het niet zo lang vol gehouden.Vroeger had ik meer steen in de bak en nu is dat anders om.Met veel geduld kun je een heel eind komen!!

Zeker weer mooi Martin :o
Als het systeem eenmaal draait en in balans is heb je veel geniet momenten en weinig onderhoud :p

Dank je Alex,

Dat wordt van de zomer weer veel fietsen en weinig met de bak bezig Alex,maar dan moet het wel iets warmer zijn dan vandaag :p!!

Mvg,

Martin.

De buttons hebben zig ook goed vermeerderd de laatste tijd !!

Mvg,

Martin.
e824b3c0364548e4835f7166b8ec7f4d.jpg
b70aac2ffbcc5bf96ce7cd86503b227e.jpg
b47dba4c869c1d9f8ab4cad381f93a12.jpg

Een mooi voorbeeld dat het wel kan..:)

Hier kun je mooi zien hoe de nieuwe poliepjes groeien.Als het koraal helemaal uitstaat is het een prachtig stuk in de bak !!

Mvg,

Martin.
edfd7675d13762c553eaf198b427e8b0.jpg

Back
Bovenaan