GlennF
Senior Forumlid
Vooral de chelmon is een aanwinst en mooiDoor deze twee super's is de bak weer helemaal schoon van glas en deelanemoontjes!!
Mvg,
Martin![]()
![]()
Verstuurd vanaf mijn SM-J330FN met Tapatalk
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Vooral de chelmon is een aanwinst en mooiDoor deze twee super's is de bak weer helemaal schoon van glas en deelanemoontjes!!
Mvg,
Martin![]()
![]()
Gelukkig martin![]()
Helemaal Martin, mijn laatste stukje levend steen heb ik 11 jaar geleden gekocht en de rest is ook meer dan 20 jaar oud.
Dat voor jouw 2018 een heel mooi aquarium jaar mag worden
Dit is een prachtig stuk aardbeikoraal.
Hoe lang heb je dit al in je aqaurium staan?
Hoe vaak voer je dit koraal?Robert hij komt van De Jong Marinelife en had 8 poliepen toen ik hem bij Thomas heb meegenomen, ik heb hem nu een jaar en hij doet het super!!
Mvg,
Martin.
Dit zijn foto's die ik nog weer heb terug gevonden van jaren terug!!
Mvg,
Martin.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bovenste foto wa in winterberg bij Manfred en de onderste in de Ricordea farm in de kelder. Ik was erbij😂
De turbinaria is nu zo groot geworden dat hij er uit gaat zodat ik de bak anders kan inrichten.Forumleden die interesse hebben gaan voor en mogen mij een pb sturen.
Het stuk heeft jaren bij mij in de bak gestaan,zie mijn dagboek !!
Mvg,
Martin.
hee daar was ik ook bij . lang geledenBovenste foto wa in winterberg bij Manfred en de onderste in de Ricordea farm in de kelder. Ik was erbij😂
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.