Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

Door deze twee super's is de bak weer helemaal schoon van glas en deelanemoontjes!!

Mvg,

Martin
0cfaac16a7a73241d1d65ae4a646be63.jpg
4016a6f924df93bbb4193974f7b8c98e.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-J330FN met Tapatalk
Vooral de chelmon is een aanwinst en mooi

Gelukkig martin :o

Ja zeg dat wel Alex,maar ik draai al meer dan 20 jaar met de zelfde stenen waar ik ooit mee begonnen ben.Toen in die tijd met dooie zooi opstarten was haast niet mogelijk zijden ze toen maar het draait nog steeds :cool: !!

Mvg,

Martin.

[emoji886]
1f800de36fc9fd2137dcc94f97c0bf50.jpg

Helemaal Martin, mijn laatste stukje levend steen heb ik 11 jaar geleden gekocht en de rest is ook meer dan 20 jaar oud.
Dat voor jouw 2018 een heel mooi aquarium jaar mag worden

Helemaal Martin, mijn laatste stukje levend steen heb ik 11 jaar geleden gekocht en de rest is ook meer dan 20 jaar oud.
Dat voor jouw 2018 een heel mooi aquarium jaar mag worden

Dank je wel Alex,daar blijven we aan werken zoals altijd !!

Mvg,

Martin.

De aardbei heeft een jaar boven in de bak gestaan maar heb hem nu op de bodem gezet zodat hij meer ruimte heeft.
Heb deze wel 1 maal in de week bij gevoerd!!

Mvg,

Martin.
efc6e00e66df61a8699eba9df6a3b59c.jpg

Dit is een prachtig stuk aardbeikoraal.
Hoe lang heb je dit al in je aqaurium staan?

Dit is een prachtig stuk aardbeikoraal.
Hoe lang heb je dit al in je aqaurium staan?

Robert hij komt van De Jong Marinelife en had 8 poliepen toen ik hem bij Thomas heb meegenomen, ik heb hem nu een jaar en hij doet het super!!

Mvg,

Martin.

Robert hij komt van De Jong Marinelife en had 8 poliepen toen ik hem bij Thomas heb meegenomen, ik heb hem nu een jaar en hij doet het super!!

Mvg,

Martin.
Hoe vaak voer je dit koraal?

Zelf heb ik ook al meer dan 1 jaar een aardbeikoraal in mijn aquarium staan. Ik voer dit 4 tot 5 keer per week. Ook bij mij zie ik groei. Er groeien namelijk kleine poliepen tussen de grote poliepen. Al gaat de groei erg langzaam.
67d2e3eeb72d15bd32f8cc615b7e817f.jpg

Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk

Goeie stroming is belangrijk en één keer in de week bij voeren Robert dan moet het lukken. Bij mij staat hij nu in een grot op een donkere plaats en hij kom nog mooier uit!!

Mvg,

Martin.

Bovenste foto wa in winterberg bij Manfred en de onderste in de Ricordea farm in de kelder. Ik was erbij😂

Klopt Ab da,s al weer heel lang geleden.Mooie tijd was dat,komt nooit meer terug.De middelste is van mij zelf!!
Heb je zelf ook nog een aquarium thuis ?

Mvg,

Martin.

De turbinaria is nu zo groot geworden dat hij er uit gaat zodat ik de bak anders kan inrichten.Forumleden die interesse hebben gaan voor en mogen mij een pb sturen.
Het stuk heeft jaren bij mij in de bak gestaan,zie mijn dagboek !!

Mvg,

Martin.

De turbinaria is nu zo groot geworden dat hij er uit gaat zodat ik de bak anders kan inrichten.Forumleden die interesse hebben gaan voor en mogen mij een pb sturen.
Het stuk heeft jaren bij mij in de bak gestaan,zie mijn dagboek !!

Mvg,

Martin.

ai Martin, die gaat pijn doen! gekocht net zo groot als een rijksdaalder :(

Dat is zeker zonde maar een wel overwogen beslissing hij groeit maar door en de bak niet Suc6 met de verkoop martin.
Mvg henk

Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk

Bovenste foto wa in winterberg bij Manfred en de onderste in de Ricordea farm in de kelder. Ik was erbij😂
hee daar was ik ook bij . lang geleden
grt Haico

Klopt,ik weet het nog als de dag van vandaag Haico.We hebben veel trips gemaakt samen in Duitsland.Hennie had veel vrienden zoals Gottfried Manfred en noem ze allemaal maar op.
Leuke tijd hebben we gehad samen om daar naar toe te gaan.Toen in die tijd kon je echt nog mooie grote stekken kopen voor een leuke prijs.

Ook mijn turbinaria toen in die tijd meegenomen omdat hij zo bijzonder was (knal geel van kleur) jaren heb ik mogen genieten van dit koraal.Ik heb deze vanmorgen uit de bak gehaald en had een doorsnee van 52 cm.

Mvg,

Martin.

Wat is dat een legendarisch stuk, die tuninaria. Waar gaat ie heen Mart?

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Back
Bovenaan