Alex Veldt
Senior Forumlid
Zeker een goed besluit Martin 
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Alex....maar ik moet toch een keer wat verzinnen om die grote jongens wat kleiner te maken of verkopen !!
Mvg,
Martin
Dank je wel Tanne voor het compliment,ik heb meerdere stukken staan waar je zo één twee drie niet meer aankomt.Jaren heb ik er over gedaan om ze zo groot te krijgen en ze groeien nog steeds.
Ik heb me bedacht en sluit me aan met wat jij zegt Tanne ( het is ook wel genieten als ik naar mijn koralen kijk die als stekjes zijn gekomen)
Mvg,
Martin.
Hij is ook mooi om in de bak te hebben Alex !!Mooi Martin en zeker de witborst![]()
Ben ook zeer tevreden Henk!!Prachtig plaatje martin
Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk
Zoals je weet Dennis het kan altijd nog beter !!topper Martin. prachtig
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Dat gaat voorlopig nog niet gebeuren!!Stuur maar op![]()
Manfred is ook een goeie vakman op dat gebied,ben vaak bij hem geweest.Heeft ook mooie stekken staan!!Ik heb eens gehoord van Manfred Trusheim hoe hij dit doet. Hij pakt om te zoveel tijd een koraal wat te groot is geworden in z'n geheel eruit, plaatst een grote stek terug en de rest wordt opgestekt en verkocht. Zo voorkomt hij dat koralen in elkaar groeien en dood gaan van binnenuit en houdt er een aardig zakcentje aan overHij heeft een bak met hoofdzakelijk SPS koralen met een LPS koralen is dat natuurlijk vaak wat lastiger te doen.
Het is wel een baasje Robert !!Wat een prachtige vis is dit toch!
Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
De groene kleur was wat minder een tijd lang,maar door wat meer ijzer toe te voegen is het hartje weer fel groen geworden.Heel mooi Martin, hoelang is de ducan nu van kleur geweest?
De Witborst zou ik graag wel weer in mijn bakkie willen hebben maar ik durf het gewoon niet aan, zeker nu mijn huidig visbestand het zo enorm goed doet.
Dank je wel Wim voor het compliment!!Het is en het blijft een mooi aquarium.
De groene kleur was wat minder een tijd lang,maar door wat meer ijzer toe te voegen is het hartje weer fel groen geworden.
Top, pijn punt gevonden
Let nu wel op want je algen vinden een hoger FE ook lekker![]()
De groene kleur was wat minder een tijd lang,maar door wat meer ijzer toe te voegen is het hartje weer fel groen geworden.
Top, pijn punt gevonden
Let nu wel op want je algen vinden een hoger FE ook lekker![]()
Daar ben ik er voor bij Alex !!
Bekend probleem groene kleuren die flets worden door een ijzer tekort. Gelukkig heb ik tegenwoordig een (klein) fosfaat overschot en gebruik een verwijderaar op ijzerbasis waarmee het ijzer tekort meteen is opgelost.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Rainier...... het mooiste vind ik om er een beetje mee te spelen en kijken wat er gebeurt als je een element even laat staan.Soms moet je ook wat uitproberen met andere producten zoals Iron Trace
Mvg,
Martin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.