Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

Gisteren ATI gebeld dat ik problemen had met mijn lamp en kreeg te horen dat ik vandaag meteen kon komen.Vanmorgen daar aangekomen heb ik gezellig met Oliver Pritzel koffie gedronken en over allerlei zaken gesproken terwel in die tussen tijd de lamp is gerepareerd. Perfecte service van ATI topjes !! De lamp hang weer boven de bak en heb de leds ook iets hoger laten zetten (is goed te zien 5 % ) Er is een flinke hal bijgebouwd,de zaken gaan goed daar zo te zien!!

Mvg,

Martin.

Gisteren ATI gebeld dat ik problemen had met mijn lamp en kreeg te horen dat ik vandaag meteen kon komen.Vanmorgen daar aangekomen heb ik gezellig met Oliver Pritzel koffie gedronken en over allerlei zaken gesproken terwel in die tussen tijd de lamp is gerepareerd. Perfecte service van ATI topjes !! De lamp hang weer boven de bak en heb de leds ook iets hoger laten zetten (is goed te zien 5 % ) Er is een flinke hal bijgebouwd,de zaken gaan goed daar zo te zien!!

Mvg,

Martin.
Ja dat zal best goed gaan daar. Wij maken natuurlijk met zn allen een hoop reclame voor hun met al die bakken die met hun hybride draaien 🤣🤣

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Ja dat zal best goed gaan daar. Wij maken natuurlijk met zn allen een hoop reclame voor hun met al die bakken die met hun hybride draaien 🤣🤣

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Ja dat is ook wel zo Dennis,maar het product mag er ook zijn. Vanaf het begin dat ik met de zeewaterhobby bezig ben heb ik altijd ATI gehad en met goed resultaat !!

Mvg,

Martin.

Henk ik kan het aan mijn koralen goed merken dat de led 5% hoger staat !!
cd06ff48b9494e4f5125a61b2329b014.jpg

Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk

Top toch nog een gedeelte van die extra 5% in beeld top ziet er echt geweldig uit jouw bak

Verstuurd vanaf mijn G8141 met Tapatalk

Ik voer veel koralen bij Alex,ook deze krijgt wat extra's !!

Mvg,
Martin.
3cea89639a746e8dee7b1ddeb7e9dccd.jpg

Vandaag heb ik dit koraal eens flink onder handen genomen,hij is nu wat kleiner geworden!!

Mvg,
Martin.
df1d46fbcac9b4fd083d2c15fd40ae17.jpg

Ik weet niet hoeveel kopjes deze heeft,maar het zijn er heel veel!!
d9d407a09b33089d83f7949dc6542ec2.jpg

Mooi stuk idd Niet te tellen

Back
Bovenaan