U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dat vraagt ok fotos martin.
Super al die grote stukken al jaren bij je man.
En altijd is er wel weer ruimte te maken door je ;-)
Ik heb nooit echt iets met de kruipruimte gedaan, maar het idee is erg interessant.
Hoeveel graden kan jij ongeveer koelen met deze opstelling? Welke maat (diameter, wanddikte) slang heb je gebruikt en wat voor pomp gebruik je? Ik moet goed nadenken hoe ik dit bij mij thuis kan toepassen, maar het is zeker een beter idee dan een aquariumkoeler...
Martin,
Hoe diep graaf je de slang in en heb je de slang in een spiraal gelegd of zoals men doet met een vloerverwarming?
Gr. Wim
Vreemd is het wel dat een koraal zo uitgroeid.In het midden is het een grote massa van weefsel wat maar door blijft groeien en wat zacht is en buitenom alles hart.
Waar nu het weefsel zit groeiden voor jaren terug normaal poliepen.Het is inmiddels een zware jongen geworden!!
Mvg,
Martin.
Heb je weer eens een paar uurtjes in de zon gelegd :biggrin:
Wat een ding zeg ......
Was dat bij een winkel Martin of particulier? (Want mocht het een winkel zijn, dan is Borne vanaf Denekamp voor mij ook goed te doen volgens mij? Ik kom er zelfs langs denk ik wanneer ik richting Alkmaar terug rij?)
Marjan deze moet je gaan zien????het is echt de moeite waard 18 jaar bij mij in de bak gestaan !!
Mvg,
Martin
Beste Martin,
U schrijft: "Heeft gestaan." Staat dit prachtige stuk dan niet meer in uw aquarium?
Hoe groot is het koraal in doorsnee? Het zal ook wel een paar kilo's wegen. Van de week zag ik op het forum een Acropora van meer dan 3 kilogram voorbij komen. Dat zijn geweldige resultaten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.