U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Suc6 martin met de verbouwing ben benieuwd wat je er van gaat maken.
M.v.g henk
Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk
Hey martin
ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat worden
maar weetvzeker dat je erviets heel moois van gaat maken
gr bas
Hoe ver ben je al martin?
Suc6 martin .
Vergeet niet foto's te maken want ben zeer benieuwd wat je er van gaat maken.
En hoe je voor sommige zaken gaat kiezen.
m.v.g henk
Mooi martin, koraaltje lijkt er wel op die van jou is lichter van kleur. Maar het komt wel
verstuurd dmv mijn rechterhand
Nu komt er toch wat meer schot in de zaak, de nieuwe vloer is ook klaar .Volgende week ga ik beginnen met het plaatsen van de nieuwe bak en gaan we ook beginnen met het meubel wat er ter plaatse omheen gebouwd wordt!!
Ook heb ik deze week de motor in elkaar gezet voor het automatisch op en neer laten van de verlichting, zo kan ik ook de gewenste hoogte instellen van de lamp!!
Ook kan ik dan overal bij als ik in de bak moet te werken!!
Gr,
Martin.
Klinkt goed Martin...ben benieuwd!!
Goed om te horen. Ben benieuwd wat je ervan gaat maken.
Wel handig dat je de verlichting automatisch kan verstellen!!
Hoi, heb zelf deze lichtbak een 8 tal maanden over mijn aqua hangen, uiterst functioneel, en je bepaalt de kleurkes die je zelf graag wil, met de pc wijzig je alles. Wel heb ik al 1 ventilator boven een led die stuk is, kan gebeuren zou ik zeggen, succes alvast. Ben benieuwd welk kleurschema je zal volgen, posten maar,
mvg
Rik
De woonkamer is nu klaar, en de bak staat op zijn plaats en aangesloten met pvc (maar heel anders als voorheen, geen schuine hoeken meer en de stromingspompen zijn anders weg gewerkt.
Maandag gaan we beginnen met het meubel er omheen bouwen !!
Gr,
Martin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.