U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Wat een reusachtig mooie favia!! En is het koraal al gesnoeid?
Gr. Jeroen
moet ik mijn werkpak en lieslaarsen meebrengen,jij zij alleen een emmer.zal een paar paracetamol innemen voor ik aanrijd.Nee het koraal is nog niet gesnoeid Jeroen,dat moet gebeuren met bij zijn van Marty.Als het dan mis gaat sta ik niet alleen!!
Grt,
Martin.
ongelofelijk mooi die grote koralen
moet ik mijn werkpak en lieslaarsen meebrengen,jij zij alleen een emmer.zal een paar paracetamol innemen voor ik aanrijd.
Hahaha martje en vooral de portemonnee niet vergeten!!
Grt,
Martin.
Portemonnee alleen heb je niets, moet ook wat inzitten. Kun je bij jou ook pinnen?
Haha... ik zie dat jullie elkaar gevonden hebben.
m.v.g. Glenn
Bedankt Martin, staat er allemaal in. Hoop mocht je ooit in de buurt van Helmond,komen dat je mij ook met een bezoek vereerd. Niet iedereen kan zeggen, dat de man die halsteren op de kaart gezet heeft op bezoek te hebben gehad.
Hmmmm.....
Zo'n grote "stek " mooi langpoliepige acro zouden mijn oxy's wel waarderen
m.v.g. Glenn
Hallo Martin!
Complimenten voor je aquarium en techniek! Voor veel aquarianen "vloeken in de Kerk..." Maar je hebt bewezen dat jou manier van zeeaquarium houden werkt! Ik ken Martje (helmond) al een geruime tijd, ben zelf 2 jaar bezig en allerlei technieken en "goed bedoelde adviezen opgevolgd... Met zéér wisselende resultaten....
Inmiddels ben ik ook zover dat ik de waterwissel achterwegen laat en me uitsluitend bezig hou met toevoegen van supplementen...
Het gevolg dat mijn waterwaarden met de week beter en stabieler zijn... En het klinkt eigenlijk ook heel logisch waarom je dat juist niet moet doen.
Ik rij wekelijks van Veldhoven naar Enschede... Zou graag een keer de afslag haaksbergen nemen om bij jou te komen kijken... Ben zéér benieuwd...
Zou graag jou aquarium willen zien, hoorde van Marty (vanavond geweest) dat je nog iets leuks had staan!
Aankomende dinsdag ben ik weer in Enschede, weet niet of het uitkomt.... Stuur je wel ff een pb
Gr. Jordy[/QU
Dank je wel voor het compliment Jordy,
Er staat nog een koraal dat weg mag waarvan je wel weet welke dat is.Ik hoor nog wel hoe laat je dinsdag langs wil komen!!
Jordy je moet wel zelf een tempex doos meenemen.
Grt,
Martin,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.