Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

Wat een reusachtig mooie favia!! En is het koraal al gesnoeid?

Gr. Jeroen

ongelofelijk mooi die grote koralen

hallo martin, buiten het ophalen van de blauwe acro en anderen,ben ik ook geweldig nieuwsgierig naar jou aquarium.
in het echt is altijd mooier dan op foto s of filmpjes.ook glenn zijn verzameling zou ik graag een keer in het eggie willen aanschouwen.
zo vind ik het aquarium van ohc vlaardingen ook een geweldige bak.en lijkt me ook de moeite van een bezoek waard.tot vrijdag en sucses met het stekken.hoop dat het lukt zonder instortingen.
groeten marty

Wat een reusachtig mooie favia!! En is het koraal al gesnoeid?

Gr. Jeroen

Nee het koraal is nog niet gesnoeid Jeroen,dat moet gebeuren met bij zijn van Marty.Als het dan mis gaat sta ik niet alleen!!

Grt,

Martin.

Nee het koraal is nog niet gesnoeid Jeroen,dat moet gebeuren met bij zijn van Marty.Als het dan mis gaat sta ik niet alleen!!

Grt,

Martin.
moet ik mijn werkpak en lieslaarsen meebrengen,jij zij alleen een emmer.zal een paar paracetamol innemen voor ik aanrijd.

ongelofelijk mooi die grote koralen

Jan jij bend ook weer met een mooie uitdaging bezig (een prachtige bak) jou kennende als aqariaan hier op het forum heb jij die ervaring ook om ze groot te krijgen ;)!! Veel succes met de nieuwe opstart.

Grt,

Martin.

moet ik mijn werkpak en lieslaarsen meebrengen,jij zij alleen een emmer.zal een paar paracetamol innemen voor ik aanrijd.

Hahaha martje en vooral de portemonnee niet vergeten :p!!

Grt,

Martin.

Hahaha martje en vooral de portemonnee niet vergeten :p!!

Grt,

Martin.

Portemonnee alleen heb je niets, moet ook wat inzitten. Kun je bij jou ook pinnen?

Portemonnee alleen heb je niets, moet ook wat inzitten. Kun je bij jou ook pinnen?

Natuurlijk kun je bij ons ook pinnen Marty ,de Rabo is heel dicht bij!!

Grt,

Martin.

Haha... ik zie dat jullie elkaar gevonden hebben.:)

m.v.g. Glenn

Ja Glenn dat heb je goed gelezen,Marty blij en ik heb er weer een beetje ruimte bij!!

Grt,

Martin.

met een schot hagel moet het ook lukken Martin. lol

Bedankt Martin, staat er allemaal in. Hoop mocht je ooit in de buurt van Helmond,komen dat je mij ook met een bezoek vereerd. Niet iedereen kan zeggen, dat de man die halsteren op de kaart gezet heeft op bezoek te hebben gehad.

Bedankt Martin, staat er allemaal in. Hoop mocht je ooit in de buurt van Helmond,komen dat je mij ook met een bezoek vereerd. Niet iedereen kan zeggen, dat de man die halsteren op de kaart gezet heeft op bezoek te hebben gehad.

Mooi dat het zo gelukt is en geen schade hebt gehad.Als ik in de buurt van Helmond kom laat ik mij horen om langs te komen(heb nog meerdere aquarianen op het lijsje staan waar ik langs moet)
Ik hoop dat je er veel plezier aan mag beleven voor dat gene wat je meegenomen hebt!!

Grt,

Martin.

Hallo Martin!

Complimenten voor je aquarium en techniek! Voor veel aquarianen "vloeken in de Kerk..." Maar je hebt bewezen dat jou manier van zeeaquarium houden werkt! Ik ken Martje (helmond) al een geruime tijd, ben zelf 2 jaar bezig en allerlei technieken en "goed bedoelde adviezen opgevolgd... Met zéér wisselende resultaten....

Inmiddels ben ik ook zover dat ik de waterwissel achterwegen laat en me uitsluitend bezig hou met toevoegen van supplementen...
Het gevolg dat mijn waterwaarden met de week beter en stabieler zijn... En het klinkt eigenlijk ook heel logisch waarom je dat juist niet moet doen.

Ik rij wekelijks van Veldhoven naar Enschede... Zou graag een keer de afslag haaksbergen nemen om bij jou te komen kijken... Ben zéér benieuwd...

Zou graag jou aquarium willen zien, hoorde van Marty (vanavond geweest) dat je nog iets leuks had staan!

Aankomende dinsdag ben ik weer in Enschede, weet niet of het uitkomt.... Stuur je wel ff een pb

Gr. Jordy

Hallo Martin!

Complimenten voor je aquarium en techniek! Voor veel aquarianen "vloeken in de Kerk..." Maar je hebt bewezen dat jou manier van zeeaquarium houden werkt! Ik ken Martje (helmond) al een geruime tijd, ben zelf 2 jaar bezig en allerlei technieken en "goed bedoelde adviezen opgevolgd... Met zéér wisselende resultaten....

Inmiddels ben ik ook zover dat ik de waterwissel achterwegen laat en me uitsluitend bezig hou met toevoegen van supplementen...
Het gevolg dat mijn waterwaarden met de week beter en stabieler zijn... En het klinkt eigenlijk ook heel logisch waarom je dat juist niet moet doen.

Ik rij wekelijks van Veldhoven naar Enschede... Zou graag een keer de afslag haaksbergen nemen om bij jou te komen kijken... Ben zéér benieuwd...

Zou graag jou aquarium willen zien, hoorde van Marty (vanavond geweest) dat je nog iets leuks had staan!

Aankomende dinsdag ben ik weer in Enschede, weet niet of het uitkomt.... Stuur je wel ff een pb

Gr. Jordy[/QU

Dank je wel voor het compliment Jordy,

Er staat nog een koraal dat weg mag waarvan je wel weet welke dat is.Ik hoor nog wel hoe laat je dinsdag langs wil komen!!
Jordy je moet wel zelf een tempex doos meenemen.

Grt,

Martin,

Back
Bovenaan