Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

Ik heb met Martin afgesproken dat hij vrijdag het koraal bij mij in de bak gaat zetten,daar heb ik een mooie plaats voor Dennis. De bak draait nu een half jaar waar ik zeer tevreden over ben hoe alles tot nu toe is verlopen!

Martin nogmaals bedankt voor alle goeie hulp topjes

Mvg Jarno,
super gaaf. Geluksvogel. Heel veel plezier ermee

Vandaag heb ik buiten in het zonnetje de turbinaria op een nieuwe sokkel gezet zodat hij wat hoger is komen te staan!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 003 - kopie (7).jpg
    003 - kopie (7).jpg
    87 KB · Weergaven: 78
Wowww wat een ding zeg. Heb je 'm gewogen toevallig ?

Gr. Erik

Vandaag heb ik buiten in het zonnetje de turbinaria op een nieuwe sokkel gezet zodat hij wat hoger is komen te staan!!

Grt,

Martin.

Zo Martin dan mag de mijne nog wel even groeien , je hebt een prachtig stuk gr jaap

Jaap je weet het geduld geduld !!

Wowww wat een ding zeg. Heb je 'm gewogen toevallig ?

Gr. Erik

Heb hem niet gewogen,maar kost wel moeite om hem uit de bak te halen Erik. 1 koraaltje uit de bak en de bak is half leeg :p!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 002 - kopie (5).jpg
    002 - kopie (5).jpg
    49,9 KB · Weergaven: 144
En wat vind je van deze Dennis ? Mijn lobo moet er eerst uit voor dat ik stappen kan onder nemen!!

Grt,

Martin.

Zo dat is wel een heel erg mooi stuk.
Om te kweilen gewoon.

Groetjes wesley

Grt,

Martin.

Wat een stuk is dat zeg echt gaaf.
Met wat heb je het gemaakt martin de verhoging.

Groetjes wesley

Jaap je weet het geduld geduld !!

Heb hem niet gewogen,maar kost wel moeite om hem uit de bak te halen Erik. 1 koraaltje uit de bak en de bak is half leeg :p!!

Grt,

Martin.

Wat een zandstrand gelijk zeg.
Kriebelt het nooit wat anders neer te zetten martin.

Groetjes wesley

Prachtig Martin
Heeft ie weer lekker ff in de zon gestaan [emoji12]

Daar is niks mis mee Dennis als je maar zorgt dat hij goed nat blijft,en ook heb je de ruimte om de reparatie te verrichten!!

Grt,

Martin.

Wat een zandstrand gelijk zeg.
Kriebelt het nooit wat anders neer te zetten martin.

Groetjes wesley

Natuurlijk kriebelt het wel eens Wesley,maar koralen die je al zolang hebt doe je zomaar niet weg. Ze groeien bij mij uit tot volwassen dieren en daar ben ik al jaren mee bezig !!

Grt,

Martin.

Natuurlijk kriebelt het wel eens Wesley,maar koralen die je al zolang hebt doe je zomaar niet weg. Ze groeien bij mij uit tot volwassen dieren en daar ben ik al jaren mee bezig !!

Grt,

Martin.

Dat is zeker waar martin en het zijn ook niet de minste stukken ook ze zijn niet alleen groot maar ook super mooi.

Groetjes wesley

Wat een stuk is dat zeg echt gaaf.
Met wat heb je het gemaakt martin de verhoging.

Groetjes wesley

Het ronde steksteentje zit nog altijd onder de turbinaria waar toen het stekje is opgezet.Uit een steen die ik nog in de sump had liggen heb ik precies zo groot als het steksteentje is uitgebeiteld zodat hij niet kan verschuiven. Hij staat los maar daar kan niks mee gebeuren Wesley!!

Grt,

Martin.

Het wordt steeds smaller tussen de voorruit en de Lobo,lastig om de voorruit te poetsen!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 005 - kopie (4).jpg
    005 - kopie (4).jpg
    89,5 KB · Weergaven: 70
Vet mooi hoor Martin. Zoals gezegd als ik naar twente ga kom ik ff langs. Komende weken nog niet maar ik denk october.

Gaaf Martin !
Wat een stuk

Verstuurd vanaf mijn HTC One M9 met Tapatalk

Toen ik het gekocht heb was het zo groot als een vuist,voor jaren terug Rico!!

Vet mooi hoor Martin. Zoals gezegd als ik naar twente ga kom ik ff langs. Komende weken nog niet maar ik denk october.

Dank je Dennis,maar moet ik eerst een cursus Nederlandse taal volgen voor dat je komt of kunnen we het gewoon plat twens met elkaar spreken?

Grt,

Martin.

Back
Bovenaan