U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ik zie zo nu en dan wat van je voorbij gaan op het forum.
Maar dit... Prachtige bak ook al ben je zelf niet helemaal tevreden :biggrin:. Steenkoralen zien er op de foto ook schitterend uit.
Ook jammer dat je picasso weg gaat doen, maar inderdaad soms moet je keuzes maken. Ik heb er vorrige week 1 jong exemplaar van 3 cm gehaald. Hij doet het goed en van begin af aan lekker levendig. De stress viel mij ook mee van het visje. Vaak hoor je dat ze op hun zij gaan liggen. Maar deze heeft daar geen tijd voor.
Mijn beginners bakkie begint leuk te worden. Wil alleen meer kleur erin en steen koraal. Ik heb 2 stukkjes steen koraal erin staan en doen het prima (niet al te moeilijke uiteraard maar wel felle kleuren). Jouw stekjes doen het nog steeds perfect.
Ik zelf zal eerst een grotere kalkreactor (ipv AC500 kalkreactor) willen en ik wil een hogere lichtbak gaan maken nog steeds zodat ik ledverlichting kan plaatsen voor betere resultaten en mooie dieren. Maarja welk jaar ik dat ga doen...
Jij nog plannen voor verlichting? Of liggen die nog op de lange baan?
Groeten maik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.