GlennF
Senior Forumlid
vertel eens ej.Ook dat valt te sturen Glenn.
Zelfs met behoud van de mooie kleuren.
Groet
Eric Jan
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
vertel eens ej.Ook dat valt te sturen Glenn.
Zelfs met behoud van de mooie kleuren.
Groet
Eric Jan
Wat grappig. Glenn zo zou je dit in de toekomst in je calculator kunnen verwerken, en zo iets van verschillende instellingen met verhoudingen programmeren.
Zodat de gebruiker vooraf zelf in kan stellen wat voor gewenste resultaat hij wil behalen.
Zo ben je die gekke copycat van jou weer een stapje voor, en kan je de excel sheet beter beveiligen, en uitijndelijk misschien zelfs koppelen aan een persoonlijk id van de gebruiker en die voor t gebruik van deze sheet een klein aanschaf bedrag moet betalen [emoji6]
ok... apart.. ik zal daar eens over gaan nadenken. ik dacht dat je dat al ergens verteld had.
haha.. en ik werk met verhoogde nutrients[emoji12] .Klopt Glenn.
Bij Triton maar toen hadden we het erover dat je doordat je met verhoogde nutriënten werkt je door hogere kh en ca een grotere groei zou kunnen realiseren.
Groet
Eric Jan
haha.. en ik werk met verhoogde nutrients[emoji12] .
ga ik echter lager dan zie ik toch dat de koralen gaan lijden en ook slechter kleuren.
kijk.. nu ga je praten.Uitgaande van de natuurlijke waarde in zee heb je verhoogde nutriënten ja.
Maar alleen nutriënten verlagen zonder verandering in ca en kh geeft natuurlijk verandering in kleur doe je dit in verhouding verlagen zou de kleur goed moeten blijven misschien moet je hier zelfs ook iets met lichtintensiteit spelen of iets in je andere waarden.
Redelijk onbekend terrein natuurlijk normaal wil iedereen meer groei.
Groet
Eric Jan
Ik denk niet dat je groei echt kan beperken ?kijk.. nu ga je praten.
Het is een feit dat iedereen inclusief mijzelf groei als een indicator gebruiken.
Groei controleren/beperken is ook een kunst, dat doen ze ook met een bonsai. als je dat beheerst kan het ook mooi zijn, maar dat is een ander tak van sport.
wie weet wordt groei beperken de nieuwe trend[emoji12]
kijk.. nu ga je praten.
Het is een feit dat iedereen inclusief mijzelf groei als een indicator gebruiken.
Groei controleren/beperken is ook een kunst, dat doen ze ook met een bonsai. als je dat beheerst kan het ook mooi zijn, maar dat is een ander tak van sport.
wie weet wordt groei beperken de nieuwe trend[emoji12]
bak staat er top bij!
Erg mooie op kleur alles.
Ik meen gelezen te hebben dat de schuimer eruit is?
Draait deze bak als nutrient control alleen op dsr carbon en dsr fe?
Merk je al iets van de spontane hevigere aanwezige plankton concentratie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.