Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Van harte

Gefeliciteerd Glenn topjes !!

Glenn, alweer gefeliciteerd :biggrin:
Gaat dit een maandelijks event worden haha? Jij blijft maar prijzen in de wacht slepen!
Leuk dat het duiken zo goed gaat en dat de theorie al in de pocket is! Na volgende week kunnen we dus een keer samen gaan duiken (als ik je voor je plezier het 'koude' water in krijg haha)

Groetjes Youri

Proficiat Glenn

kreeg vanmorgen een bericht op mijn inbox

met de mededeling:
Tank of the year prize!

Congrats Glenn! Please shoot me your email and I will send your prize. Where do you live?

ik was verbaasd en dacht dat het een geintje was. (ik wist niet eens dat er een TOTY bestond).

Dus ben ik ff gaan zoeken en warempel:
http://www.reefsanctuary.com/forums/suggestion-box/92213-vote-tank-year.html

doordat ik de afgelopen weken druk bezig was thuis was dit mij volledig ontgaan....

toch zijn dit van die leuke verrassingen....:)

Ik zou zeggen je verdiende loon naar al het werk wat je heb af geleverd met je in zet en door zetting vermogen.

Van Harte Gefeliciteerd

V.gr. Karel enaccord

De scores zeggen genoeg met kop en schouders boven de rest uit. Gefeliciteerd Glenn en het is verdient.

Haha... zonder dollen de meeste mensen vinden hun bak voor verbetering vatbaar. Ik had een moment bereik waar ik goed moest nadenken wat ik nog kon verbeteren.
Gelukkig is dat nu weer zover dat ik door aanwijzingen van anderen verbeter punten gaat zien, anders word het erg saai. Het leuke van deze hobby is de oneindige uitdagingen.:)

Bedankt!

greetings, GlennF

Gefeliciteerd Glenn!

Dank je Tanne,
Hoe je vakantie in thailand was zeker wel goed bevallen. Ik zou wel weten wat ik moest doen de volgende keer als ik ga. Nu eerst mij duik brevet halen en dan wordt het lekker lokaal eten en genieten van de mooie duiksteks....:)

greetings, GlennF

Back
Bovenaan