Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Heey Glenn!

Even de uitslag afwachten dus! Als je dochter alles net zo aanpakt als jij, denk ik dat het allemaal wel goed komt!

De zwembad duiken bevielen dus? Ben benieuwd wat je van de galderse meren vind! Het water is echt blauw als je er in ligt! Geen vissen te zien helaas, maar genoeg klein spul wat ook wel leuk is om te zien. Al kan het natuurlijk nooit aan de zee tippen haha.
Succes met de bouw, je hebt wel een lekker winderig dagje uitgekozen :p

Groetjes Youri

Als je helpe hand nodig heb laat maar weten, je heb voor mij ook altijd klaar gestaan.

gr. Karel

Succes met bouwen.

Bedankt,

vandaag naar de houthandel voor pvc golfplaten maar die was dicht. Pas donderdag weer open gr........
Wat een toko.... ze besluiten ineens maar 3 ochtenden per week open te gaan.
Planning door de waar, ga maar met een ander klus verder.

greetings, GlennF

Bedankt,

vandaag naar de houthandel voor pvc golfplaten maar die was dicht. Pas donderdag weer open gr........
Wat een toko.... ze besluiten ineens maar 3 ochtenden per week open te gaan.
Planning door de waar, ga maar met een ander klus verder.

greetings, GlennF
Dat schiet niet op. Maar goed dat jij net als ik nog zoveel andere dingen hebt uit staan zodat je je niet hoeft te vervelen als er een klus stil komt te staan[emoji6]
Vindt je aqua er ook nog steeds super bij staan. Wellicht binnenkort weer eens een keer afspreken ook voor mogelijk weer wat stekjes die je kwijt wilt haha.
Bij mij gaat de groei etc ook goed er zijn natuurlijk altijd wat verbeterpuntjes maar zal binnenkort weer eens wat foto's plaatsen zodat je ze kan vergelijken. [emoji361]

Dat schiet niet op. Maar goed dat jij net als ik nog zoveel andere dingen hebt uit staan zodat je je niet hoeft te vervelen als er een klus stil komt te staan[emoji6]
Vindt je aqua er ook nog steeds super bij staan. Wellicht binnenkort weer eens een keer afspreken ook voor mogelijk weer wat stekjes die je kwijt wilt haha.
Bij mij gaat de groei etc ook goed er zijn natuurlijk altijd wat verbeterpuntjes maar zal binnenkort weer eens wat foto's plaatsen zodat je ze kan vergelijken. [emoji361]

Dank je,
Voorlopig heb ik het nog steeds druk met van alles. Ik ben ook stukken minder aktief op de forums.
Teveel bezigheden en hobbys die mijn aandacht vragen en dan ga je prioriteiten stellen.
Van de week bezig geweest met verzamelen materialen en bouwen van de overkapping en de tuindeur.
De volledige tuin krijgt een facelift om alle speelgoed (toys for boys) kwijt te kunnen .

Als het weer ook een beetje wilde meewerken kon ik ook een stuk sneller doorklussen.:mad:

Vandaag de eerste eerste buiten duiken gedaan en dan ging fantastish. Gedoken naar 6 meter en het klaren van de oren en het zweven ging ook prima.
Tevens alle drie geslaagd voor de duiktheorie examens met respectievelijk 92/86/84 % score.

De aquarium draai verder met minimale aandacht.
Vandaag bij het schoonmaken van de ruiten weer een blauwe montipora tak gesloopt. :mad:

uploadfromtaptalk1408223076249.jpg
uploadfromtaptalk1408223101606.jpg

Er zijn nog wat spannende dingen gebeurt, maar daar ga ik op een later tijdstip verder over uitwijden.
Anders worden het weer hele verhalen, waar ik nu ff geen tijd en zin voor heb.

greetings, GlennF

Druk druk dus... Zonde van die montipora tak.. Hoop dat je m elders weer kan bevestigen.. Ik moet ook altijd goed oppassen met het schoon maken van de ruiten. Niet te snel langs de ruit waar koralen uitsteken. Als je een een stukje uitsteeksel kwijt moet houdt ik me aanbevolen ik heb nog wel wat stukjes ruimte in mijn aqua [emoji106] succes met duiken en de overige klussen verder [emoji6]

Druk druk dus... Zonde van die montipora tak.. Hoop dat je m elders weer kan bevestigen.. Ik moet ook altijd goed oppassen met het schoon maken van de ruiten. Niet te snel langs de ruit waar koralen uitsteken. Als je een een stukje uitsteeksel kwijt moet houdt ik me aanbevolen ik heb nog wel wat stukjes ruimte in mijn aqua [emoji106] succes met duiken en de overige klussen verder [emoji6]

tja... het is meer gebeurt met de monti en de blue tip acro.
Vandaag weer een tak gebroken tijdens het schoonmaken :mad:. Ik was het helemaal zat, nu heb ik alles gesnoeid wat tegen de ruiten komt.

Dank je en het kom wel goed, ik vermaak me wel hoor.:)

Heey Glenn!

Even de uitslag afwachten dus! Als je dochter alles net zo aanpakt als jij, denk ik dat het allemaal wel goed komt!

De zwembad duiken bevielen dus? Ben benieuwd wat je van de galderse meren vind! Het water is echt blauw als je er in ligt! Geen vissen te zien helaas, maar genoeg klein spul wat ook wel leuk is om te zien. Al kan het natuurlijk nooit aan de zee tippen haha.
Succes met de bouw, je hebt wel een lekker winderig dagje uitgekozen :p

Groetjes Youri

dank je youri,
Van de week kreeg ze door dat ze alle vakken gehaald heeft, nu nog door de loting komen dan mag ze naar de ACTA.
Gisterde godokekn to 6 meter bij de galderse meren, eric was zeer tevreden over de drie musketiers. We hebben de theorie examen gelijk gedaan en alle drie geslaagd. Volgende week de laatste les en dan krijgen we al het goed is ons duikbrevet.
tja ... met het weer val het ook niet mee om buiten te werken.

de platen zijn gehaald , maar het zijn 10mm polycarbonaat platen geworden, dat oogt toch mooier.

met de bak gaat het z'n gangetje, en er moet toch een keer flink gesnoeid worden, anders word de groei juist de belemmering daarvan :confused:....de komende weken heb ik zowieso geen tijd om bezoek te ontvangen, maar later zullen er plenty stekken zijn.

ik ben benieuwd naar je foto's. stiekem volg ik toch de progressie van de DSR bakken.

kreeg vanmorgen een bericht op mijn inbox

met de mededeling:
Tank of the year prize!

Congrats Glenn! Please shoot me your email and I will send your prize. Where do you live?

ik was verbaasd en dacht dat het een geintje was. (ik wist niet eens dat er een TOTY bestond).

Dus ben ik ff gaan zoeken en warempel:
http://www.reefsanctuary.com/forums/suggestion-box/92213-vote-tank-year.html

doordat ik de afgelopen weken druk bezig was thuis was dit mij volledig ontgaan....

toch zijn dit van die leuke verrassingen....:)

Van Harte Gefeliciteerd uitsteeekend

Van harte gefeliciteerd Glenn. Prijs is weer op de juiste plaats terecht gekomen.

gr. Kerstin en Ed

Back
Bovenaan