U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Succes met bouwen.
Dat schiet niet op. Maar goed dat jij net als ik nog zoveel andere dingen hebt uit staan zodat je je niet hoeft te vervelen als er een klus stil komt te staan[emoji6]Bedankt,
vandaag naar de houthandel voor pvc golfplaten maar die was dicht. Pas donderdag weer open gr........
Wat een toko.... ze besluiten ineens maar 3 ochtenden per week open te gaan.
Planning door de waar, ga maar met een ander klus verder.
greetings, GlennF
Dat schiet niet op. Maar goed dat jij net als ik nog zoveel andere dingen hebt uit staan zodat je je niet hoeft te vervelen als er een klus stil komt te staan[emoji6]
Vindt je aqua er ook nog steeds super bij staan. Wellicht binnenkort weer eens een keer afspreken ook voor mogelijk weer wat stekjes die je kwijt wilt haha.
Bij mij gaat de groei etc ook goed er zijn natuurlijk altijd wat verbeterpuntjes maar zal binnenkort weer eens wat foto's plaatsen zodat je ze kan vergelijken. [emoji361]

Druk druk dus... Zonde van die montipora tak.. Hoop dat je m elders weer kan bevestigen.. Ik moet ook altijd goed oppassen met het schoon maken van de ruiten. Niet te snel langs de ruit waar koralen uitsteken. Als je een een stukje uitsteeksel kwijt moet houdt ik me aanbevolen ik heb nog wel wat stukjes ruimte in mijn aqua [emoji106] succes met duiken en de overige klussen verder [emoji6]
Succes met bouwen.
Heey Glenn!
Even de uitslag afwachten dus! Als je dochter alles net zo aanpakt als jij, denk ik dat het allemaal wel goed komt!
De zwembad duiken bevielen dus? Ben benieuwd wat je van de galderse meren vind! Het water is echt blauw als je er in ligt! Geen vissen te zien helaas, maar genoeg klein spul wat ook wel leuk is om te zien. Al kan het natuurlijk nooit aan de zee tippen haha.
Succes met de bouw, je hebt wel een lekker winderig dagje uitgekozen
Groetjes Youri
Dat schiet niet op. Maar goed dat jij net als ik nog zoveel andere dingen hebt uit staan zodat je je niet hoeft te vervelen als er een klus stil komt te staan[emoji6]
Vindt je aqua er ook nog steeds super bij staan. Wellicht binnenkort weer eens een keer afspreken ook voor mogelijk weer wat stekjes die je kwijt wilt haha.
Bij mij gaat de groei etc ook goed er zijn natuurlijk altijd wat verbeterpuntjes maar zal binnenkort weer eens wat foto's plaatsen zodat je ze kan vergelijken. [emoji361]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.