Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Vergeleken met de rest van de lijst. Is dit toch een normalere vis. In almere zwemt er bij ferrytale ook 1

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

haha... ik heb ook niet gezegd dat ie schaars was, maar dat ik hem een keer wou hebben en er nog nooit aan toegekomen was.

Die longistris vijlvis is idd ook een snoepje!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
om deze vis was ik begonnen met acropora's , wetende dat acropora de hoogste moeilijkheidsgraad had.

er staat nog één vis op mijn lijst die ik helaas (nog) niet aan durft in deze bak.
Chaetodon lunulatus

En je krijgt er een prachtvis voor terug! Geniet ervan :)

zo is het ...

13012088453_fa8850d2cd_b.jpg

Geweldig mooie kleuren in je aquarium Glenn.
Hopelijk gaat het bij mij ook zo worden of in ieder geval in de richting!:)

Heey Glenn!

Looking good!
Aardig uitgedund de groene Formosa, kan alles weer lekker verder groeien!
Zie je de verkleuring van de poliepen bij die rode Digitata nog doorzetten?

Groetjes Youri

Heey Glenn!

Looking good!
Aardig uitgedund de groene Formosa, kan alles weer lekker verder groeien!
Zie je de verkleuring van de poliepen bij die rode Digitata nog doorzetten?

Groetjes Youri

Nope youri de laatste foto is niet de uitgedunde formosa, maar juist eiland 3 waar de paarse acro staat. De groene acro aldaar is zeer hard gegroeid.

greetings, GlennF

Nope youri de laatste foto is niet de uitgedunde formosa, maar juist eiland 3 waar de paarse acro staat. De groene acro aldaar is zeer hard gegroeid.

greetings, GlennF

Ziet er goed uit! Zie nu bij je laatste foto inderdaad links de groene formosa en rechts de groene acro, gaat hard! ;)

Groetjes Youri

Mooie vis Glenn die hawaiinsis. Krijg je zeker geen spijt van. Ik heb hem al bijna een jaar in de bak, hij doet prima mee met de rest van dokters. Top!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mooie vis Glenn die hawaiinsis. Krijg je zeker geen spijt van. Ik heb hem al bijna een jaar in de bak, hij doet prima mee met de rest van dokters. Top!

Sent from my iPhone using Tapatalk

zeker , hij is vandaag in de bak losgelaten en lijkt goed geaccepteerd te worden.

Back
Bovenaan