Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

mooie fotos vooral de 2e vind ik waanzinnig.

Ik heb vanmiddag al zitten kwijlen bij een site van een aquariumzaak in duitsland maar in het "wild 'zijn ze het mooist.

ik heb besloten om ook ricordias te gaan verzamelen......kicken !!

greetings peter

Haha... dan zou ik alvast diep in de buidel tasten. Die dingen zijn soms bizar duur. Of je moet mazel hebben.
Mooi zijn ze zeker, echt een aanwinst voor je bak. Ze groei ook tergend langzaam.

Verstuurd van mijn GT-I9295

Mooie fotos zeg en natuurlijk prachtige bak zeg.

Glenn heb je binnekort weer een keertje tijd komen we effe bij al die pracht kijken.

Groetjes wesley

Vanavond wel 3 uren besteed aan het stekken van de fluwelen caliendrum, de paarse stylopora en de groen pavona cactus

Waarom?
Ze groeiden te wild:
-De paarse stylo kwam tegen de dikke gorgoon aan.
Nu een berg paarse stylo stekken en 1 dikke gorgoon stek gemaakt.
-De groen pavona een aantal stekken gemaakt, omdat ook deze tegen de dikke gorgoon en de fluwelen caliendrum zat.
-De fluwelen caliendrum een mega aantal stekken gemaakt, omdat deze tegen de pavona zat en de roze hystrix teveel overwoekerde. Nu komt de roze hystix meer tot zijn recht.

Gisteren bij aquasan corals geweest.
Ik moet zeggen, het was zeker geen teleurstelling. Leuke prijzen, voor elke budget wat wils en een grote keus!
Zelfs voor een verpest ventje als ik was er wat te kiezen.
Mooi opgezet concept waarbij de presentie van de koralen centraal staat.
Alles stond er mooi op kleur bij en het was zeer appetijtelijk neergezet.
Sander is een winkelier met passie voor zijn hobby en klanten. Hopelijk verander dit niet als hij teveel klanten krijgt.:)

3 koraaltjes meegenomen omdat ik het niet kon laten. Steeds in de achterhoofd vragende " waar ga ik ze plaatsen?"

Snelle mobiele foto's van de meegenomen koraaltje

1x paarse hydnopora
1x paarse fungia
1x onbekend nucleair koraal

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1382182365642.jpg
    uploadfromtaptalk1382182365642.jpg
    48,1 KB · Weergaven: 43
  • uploadfromtaptalk1382182374523.jpg
    uploadfromtaptalk1382182374523.jpg
    64,3 KB · Weergaven: 42
  • uploadfromtaptalk1382182406496.jpg
    uploadfromtaptalk1382182406496.jpg
    47,1 KB · Weergaven: 41
wie ik ook tegen kwam bij Aquasan was sander en linda.
grappig dat we het er van de week over hadden samen met wesley en jaap.
om de 3 aankopen te plaatsen heb ik de hele bodem van het rif maar opgeruimd en alles in een 40L bakje ernaast gepropt.

fijn kennis en je gesproken te hebben Glenn:biggrin: kan wel hele dag avond met je kletsen..lijk me gaaf zie ik Jaap ook weer eens..mooie koralen en de juiste:p

tot gauw

gr
san en lin

fijn kennis en je gesproken te hebben Glenn:biggrin: kan wel hele dag avond met je kletsen..lijk me gaaf zie ik Jaap ook weer eens..mooie koralen en de juiste:p

tot gauw

gr
san en lin

Wie weer zie ik je wel vaker daar bij je stamkroeg:D

Hoi Glenn, net de foto's gezien, het gaat steeds beter met je aquarium , met een kritisch oog gekeken en moet zeggen je bent op de goede weg.

gr. Marcel

Hoi Glenn, net de foto's gezien, het gaat steeds beter met je aquarium , met een kritisch oog gekeken en moet zeggen je bent op de goede weg.

gr. Marcel

Dank je Marcel!
Een kritisch oog heb ik meer aan dan alleen schouderklopjes. :)
Natuurlijk worden complimenten ook zeer gewaardeerd.

Laatst bewerkt:
update links achter

10194247273_c0336362a3_c.jpg

voor de laatste verbouwing

Back
Bovenaan