Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Zo die zit aardig vol glenn.
Als je ermee zit kome we hem wel
Wat leger maken voor je hahaha.

Hoe is het met die prachtige zeepaarden.
Doen ze het goed.
Tijd voor een reportage van ze.

Groetjes wesley

De bak staat idd vol.
Zeepaarden doen het prima !
Ze storten zich dagelijks 2-3 keer per dag op de diepvries mysis.
Ook krijgen ze dezelfde mix toegediend die ik dagelijks aan het rif voert.
Ik heb er een paar nano stekken NPS koralen in de zeepaarden bak gezet gewoon om te testen wat die gaan doen.

Verstuurd van mijn GT-I9295

Achterzijde Middelste SPS eiland

10194243643_a9ea2b9a03_c.jpg

OK, dan zelfs voor mij is je bak straks helemaal perfect!:biggrin:!!!
Ja, ja, dat is natuurlijk zo, ze zijn erg nuttig voor elke bak een aanrader, maar ik heb echter nog nooit gezien/gehoord dat ZO veel in een bak! denk dat niet zonder een beetje passie voor garnaaltjes die gezellige grote garnaalcamping daar haha;) erg lief vind ik dat namelijk...:)
de mijne enige postgarnaal is erg lui geworden, eet alleen met de pot mee, zie nooit meer dat hij iemand poetst (behalve mijn hand erg graag), wel heb niet veel vissen op dit moment en na poetslippi misschien zit hij gewoon zonder werk...

het nog niet perfect Lara. het is pas perfect als de NPS het gaan doen (kan ik pas zeggen na 3 maanden) en als mijn roze kleuren ook gaan knallen. Hier doel ik op de roze en groen stylopora's en de Roze Hystrix. Als ik het ooit zover krijg moet ik nog afwachten.
Doordat ze met z'n velen zijn zie je ze ook overdag prominent in de voorgrond en ze zijn er als de kippen bij met het voeren.

Dank je arjan,

Die pavona, Paarse stylo, Dikke gorgoon, Fluwelen caliendrum, moeten nodig gesnoeid worden omdat ze tegen/in elkaar gaan groeien. (maar mijn stekkenbak staat vol)

De Groene formosa zit al met 1 top een week of zo aan de water oppervlakte en de andere toppen volgen in een rap tempo.
voorlopig staan ze niemand in de weg dus laat ik het ff doorgroeien.

Ziet er goed uit Glenn, ook een mooie combi met de soften!

Echt heel mooi geworde glenn, aanpassingen hebben erg mooi uitgepakt zo.

Groetjes wesley

Glenn,

ik heb het al vaker gezegd en zeg het nog een keer. Ik vind jouw bak om te kwijlen......tering wat staat alles er mooi bij!!!

Geen stress met die stekken, dat gaat allemaal goed komen.

Ik ben al druk op zoek naar een grotere bak, liever vandaag dan morgen maar ik ga me niet haasten of concessies doen.
Wordt waarschijnlijk een bak van 1.20 (b) x 50 (d) x 60 (h) wh=55
Ben nog druk bezig om alles uit te zoeken en te bepalen wat voor techniek ik ga toepassen.

Maar als de grote bak er eenmaal is kan je heel veel stekken bij mij kwijt. :)

groet

Adri

Laatst bewerkt:
Staat er erg goed bij Glenn!
Zit er nog steen onder die koralen :rolleyes::biggrin:.
vooral je kolonie formosa vind ik erg mooi.

Echt heel mooi geworde glenn, aanpassingen hebben erg mooi uitgepakt zo.

Groetjes wesley

Zeker weten wes.
De vingerleder was voorheen te dominant aanwezig. Dat viel mij eerder niet echte op, omdat ik voorheen veel leders had.

Glenn,

ik heb het al vaker gezegd en zeg het nog een keer. Ik vind jouw bak om te kwijlen......tering wat staat alles er mooi bij!!!

Geen stress met die stekken, dat gaat allemaal goed komen.

Ik ben al druk op zoek naar een grotere bak, liever vandaag dan morgen maar ik ga me niet haasten of concessies doen.
Wordt waarschijnlijk een bak van 1.20 (b) x 50 (d) x 60 (h) wh=55
Ben nog druk bezig om alles uit te zoeken en te bepalen wat voor techniek ik ga toepassen.

Maar als de grote bak er eenmaal is kan je heel veel stekken bij mij kwijt. :)

groet

Adri

Zo te horen heb je de "oude onoverkomelijke " problemen onder controle en ben je nu geinspireerd om het goed aan te gaan pakken.

Hoi Glenn,

Ook mijn Aquarium ondergaat momenteel een grote verbouwing. Laat een nieuwe overloop bouwen en gaten boren.
Zodra de bak terug is en alle stenen zijn terug geplaatst heb ik ook heel veel ruimte over om een paar mooie stekken van jou over te nemen.

Gr Daniëndo

Ook bij jou gaat alles naar wens ? Alle problemen opgelost ?

Staat er erg goed bij Glenn!
Zit er nog steen onder die koralen :rolleyes::biggrin:.
vooral je kolonie formosa vind ik erg mooi.
Bedank mike!
Er is nog wel steen te zien , daar word aan gewerkt (door de koralen):D
Die formosa is momenteel de kroonstuk:)

Hi Glenn,

welk probleem ? ;)

Ja, de nitraat en fosfaat zijn dik onder controle nu, gelukkig, dankzij jou en DSR.

Ik ga het inderdaad goed aanpakken, het liefst ga ik nog groter maar het moet wel betaalbaar blijven, aangezien me andere hobby's duiken en onderwaterfotografie ook
niet de goedkoopste zijn.

groetjes

Adri

Zo te horen heb je de "oude onoverkomelijke " problemen onder controle en ben je nu geinspireerd om het goed aan te gaan pakken.

Hi Glenn,

welk probleem ? ;)

Ja, de nitraat en fosfaat zijn dik onder controle nu, gelukkig, dankzij jou en DSR.

Ik ga het inderdaad goed aanpakken, het liefst ga ik nog groter maar het moet wel betaalbaar blijven, aangezien me andere hobby's duiken en onderwaterfotografie ook
niet de goedkoopste zijn.

groetjes

Adri

Ik herken dat, ik heb ook een aantal van die Hobby's.
Maar met een goede budget management is er altijd wat van te maken. Waar een wil is is een weg is mijn motto.

Zo, net weer thuis bij Glenn vandaan. Wat een schitterende bak. Hier een paar foto's die ik maakte. Ik ben benieuwd of de twee gebleekte koralen zullen gaan herstellen. Glenn: bedankt voor je gastvrijheid!!

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

mooie fotos vooral de 2e vind ik waanzinnig.

Ik heb vanmiddag al zitten kwijlen bij een site van een aquariumzaak in duitsland maar in het "wild 'zijn ze het mooist.

ik heb besloten om ook ricordias te gaan verzamelen......kicken !!

greetings peter

Zo, net weer thuis bij Glenn vandaan. Wat een schitterende bak. Hier een paar foto's die ik maakte. Ik ben benieuwd of de twee gebleekte koralen zullen gaan herstellen. Glenn: bedankt voor je gastvrijheid!!

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Dank je tanne!
Leuk de mening van een autoriteit te horen.
Ook grappig om de foto's van de bak terug te zien met een andere camera.
Zo kan je een beeld vormen van de kleurweergave.

Back
Bovenaan