U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Nu minder bakken, maar meer volume en veel meer koraal.Je had in iedergeval genoeg bakken haha![]()
Haha...het leukste an de hobby is helemaal los gaan, zonder je zorgen te maken dan je ega gelijk begint te "zeuren" dat je moet opruimenWauw, hoe gaaf is dit![]()
Verkoop je toevallig ook stekjes?Zo nu en dan moet je snoeien, dan hou je naast wat snoeiafval toch wat mooie stukken over die je het liefst niet in de kliko gooit.
Dan is een 700 liter stekkenbak toch wel makkelijk.
Het staat soms zo vol dat de egels de stekken gebruiken om te bowlen
Bekijk bijlage 608137Bekijk bijlage 608138Bekijk bijlage 608139Bekijk bijlage 608140Bekijk bijlage 608141Bekijk bijlage 608142Bekijk bijlage 608143
Ik verkoop niet vanuit huis, maar als je bijzondere soorten in overschot of iets leuks te ruilen heb mag je mij een PB sturen.Verkoop je toevallig ook stekjes?
BedanktIk verkoop niet vanuit huis, maar als je bijzondere soorten in overschot of iets leuks te ruilen heb mag je mij een PB sturen.
Hij is inderdaad mooi. Heb je nu de stroming uitgezet of staat ie in bijna geen stroming.Zo mooi heb ik ze niet vaak gezien.
Bijna hypnotisch....
Zo mooi dat ik het als model heb gebruikt bij een nieuw uitgebracht product.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.