Jan de bal
Senior Forumlid
Dure software op je camera om het zo mooi te krijgen 

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Wordt nog mooier als ik met de S21 ultra foto gaat maken.Dure software op je camera om het zo mooi te krijgen![]()
Het groeit als kool en de beperking is nu ruimte. straks moet ik zeggen "het groeit als koraal" haha....Mooi Glenn, niet normaal wat voor kolonies je hebt staan!
Toch jammer je je niet meer uit je bak verkoopt![]()
Als je 11 aquariums moet schoonmaken en je moet steeds om die paar koralen heen gaat het irriteren. Ik kan er zoveel houden omdat ik juist probeer zo efficient mogelijk bezig te zijn.Dat het schoonmaken van de ruit een hel is lijkt me in dit geval een enorm luxeprobleem, wat een prachtige kolonies!!![]()

Hoe bevaltde ghl mitras? Ben ook aan het denken om deze te plaatsen omdat ik alles van ghl heb tot nu toe. Bevalt deze led versie?Weer eens wat anders. Klein maar fijn.
De burobak is sinds een jaar en dag mijn test systeem, dus nu sinds een jaar voor EZ2Go. Het is daarom omgedoopt naar het EZ2Goreef.
190 liter, minimaal techniek, geen sump en geen afschuimer, sinds 2015 geen waterwissels
De verlichting: GHL Mitras LX7206 (full LED)
EZ2Go is een nieuwe tweedelig doseersysteem die ik onlangs ontwikkeld heb.
Samen met EZBuffer wordt voorzien in de noodzakelijke behoefte.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.