U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hi Glenn, ik volg met belangstelling je avonturen met de staalwol, daar we ook continue bezig zijn met het fosfaat te bestrijden. Ik heb een vermoeden dat fosfaat zich in het begin opslaat in de stenen en tegen dat je de hogere waardes ziet er al heel wat in je bak zit en dat het dan verwijderen wel even duurt. Ikzelf gebruik nu dispophos van coral-shop, dat werkt redelijk goed, maar ik vrees dat het blijvend te gebruiken zal zijn, is wel nog redelijk duur, dus staalwol kan een goedkoper alternatief zijn.
Hey Glenn,
Nu ook dit dagboek helemaal gelezen en kan gewoon niet anders zeggen als dat het heel wat tijd en volharding moet kosten. Vraagje hoeveel klonen heb jij van jezelf???.
Zou graag ook een keer samen met mijn vriend langs willen komen als dat mag. Hier in de regio zitten ook niet erg veel winkels waar ze zoutwater artikelen verkopen dus dat wordt dan ook een leuk dagje shoppen eraan vast. je hebt eerder al een bericht gewijd aan winkels bij jou in de buurt erg fijn om te weten.
kortom echt super en hou volactionactionaction.
ik kan zelf niet wachten om te beginnen maar na een dip in de financien komen we nu weer langzaam overeind dus hoop snel ook te starten.
Goetjes jessica
Het is reuze interessant om je dagboek door te lezen.
Vooral over de mooie gorgonen (mooie foto's trouwens).
Jammer dat ze moeilijk te houden zijn,ze geven wel een mooie kleur in je aquarium.
groeten glen ik ben erik mentenMooi stekkie, misschien wat voor mijn bakkie!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.