GlennF
Senior Forumlid
Staat er nog altijd even prachtig bij!!
greetz Davany
Still going strong ! Ik klaag nu alleen van de te snelle groei.
greetings, GlennF
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Staat er nog altijd even prachtig bij!!
greetz Davany
Geweldig om te zien. Denk dat het een understatement is wat koraal en water betreft.
Ik hoop snel ook weer op de goede weg te zijn.
Groet
Adri
Mooi Glenn!! Top bak zo om te zien en nogmaals bedankt voor het ontvangst vandaag!
Super mooi wat een kleur!!!
Geweldig
gr Hans
Nee ik overdrijf niet.. ik groei hier mijn eigen levendsteen aan.
greetings, GlennF
Haha, zeker weten geen fotoshop!! Gruwelijk mooi van zichzelf, kan geen fotoshop programma tegenop!Je heb hem net live gezien, dus je weet dat er geen photoshop aan te pas komt.
Het was gezellig... weer een middag weggeklets onder hobbyisten.
greetings, GlennF
Volle bak, Glenn! Maar idd een schitterend aanzicht! Prachtig!
Daar moet ik ff tijd voor maken..Wow wat mooi en nu nog een mooi nieuw filmpje hier van maken.
Dank je bas , groei wordt echt een probleem . Het rif onderin wordt te donker.
greetings, GlennF
Tja Glenn..als verbouwen van je bak (nog) geen optie is dan maar de bak van de zijkant verlichten..
Als je aan de slag gaat met de bak moet je maar een seintje geven..komt ik wat restjes koraal verzamelen....heb nog genoeg keuze gezien jou bestand..![]()
Staat er weer prachtig bij Glenn,
Blijft verbazingwekkend om te zien hoe alles mooi in elkaar groeit en zo mooi op kleur blijft.
Haha hans, ik moet geen brandje stichten, voordat je weer een keertje langs komt toch
greetings, GlennF
verbouwen zal ik een keer moeten, het zal dan een flinke moeten worden waarbij ik hele eilanden moet gaan afbreken en meerdere grote opvangbakken of specie emmers zal moeten inzetten.
zij verlicht gaat het niet worden.......
ik had tussentijds moeten tuinieren......
idd als ik aan het vebouwen bent komt er zoveel vrij dat ik soms (lelijke) stukken letterlijk in de container gooi omdat ik geen ruimte heb om ze onder te brengen...en ook geen zin heb om een huis vol met bezoek te krijgen, nadat ik een hel dag aan het snoeien bent geweest....
maar voor jou maak ik wel een uitzondering bas.... ik zal je wel inlichten als ik ga snoeien...kan je de restjes opruimen haha.....
Tja Glenn..als verbouwen van je bak (nog) geen optie is dan maar de bak van de zijkant verlichten..
Als je aan de slag gaat met de bak moet je maar een seintje geven..komt ik wat restjes koraal verzamelen....heb nog genoeg keuze gezien jou bestand..![]()
grotere stekken maken glenn dan worden het er minder in aantal en duurt het langer voor het weer vol is gegroeid.
maak je wel op voor een flink aantal uren werk. de laatste keer met stekken ben ik 5 uren bezig geweest om die rot dingen te snoeienen te plakken op voetjes. het waren er 69 geworden (wat een getal). Nu staat het al weer voller dan ooit
![]()
Geen probleem hoor. Mocht je over een poosje hulp nodig hebben roep je maar.
Kan best wat uurtjes vrij maken om te helpen snoeien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.