Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Hoi Glenn,

Je hebt mooie doktors! Heb je al eens een sohal overwogen eigenlijk?

Groet Barry

dank je barry,

een acanthurus sohal heb ik in het verleden gehad, hele mooie vis met een karakter.
Met het huidig bestand zal het niet gaan, omdat de acanthurus lineatus te veel op hem lijk, dat is vragen om problemen, waarbij ik denk dat de lineatus het onderspit delft
ik had hem voor 5 jaar en heb hen weg gedaan toen hij overdraagzaam werk tegen andere dokters.
het is de baas der bazen onde de vissen en als hij eenmal vervelend word is het een lastpost.
sommige vissen krijgen als ze de kans krijgen oud te worden vervelende trekken.
mijn sohal werd onverdraagzaam tegen andere dokters waar hij 5 jaar me gezwommen heeft.
mijn picasso dokter was 7 jaar en begon aan trachiphyllia's te snoepen.

13012075653_57f983057d_b.jpg

Wauw Glenn! Het lijkt wel alsof er geen water in de bak zit! Het is dat de 'zwevende' vissen aantonen dat het wel aanwezig is, anders zou ik zeggen dat je de bak leeg had laten lopen voor de foto haha. Kraakhelder :eek:

Vanaf deze week ga ik ook de ijzertoevoeging testen, eerst even mijn fosfaat meten morgen. Ben benieuwd!

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

Wauw Glenn! Het lijkt wel alsof er geen water in de bak zit! Het is dat de 'zwevende' vissen aantonen dat het wel aanwezig is, anders zou ik zeggen dat je de bak leeg had laten lopen voor de foto haha. Kraakhelder :eek:

Vanaf deze week ga ik ook de ijzertoevoeging testen, eerst even mijn fosfaat meten morgen. Ben benieuwd!

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk

Dit zijn foto's met het gebruik van de oude ijzer oplossing. De nieuwe oplossing geeft een nog helderder resultaat.

greetings, GlennF

Dit zijn foto's met het gebruik van de oude ijzer oplossing. De nieuwe oplossing geeft een nog helderder resultaat.

greetings, GlennF

Nog Helderderder?;) Dan ga ik het helemaal proberen haha.
Hoeveel foto sessies loop je nog achter Glenn? Want de formosa is ook nog niet gestekt op deze foto toch?

Groetjes Youri

Prachtig Glenn topjes !! De sacro's zijn dat die nagenoeg geen stam vormen?! Hoe heten die ook alweer?!

Welk koraal is dat onderin links van de sterpoliepjes, met fluorblauwe puntjes? Die ziet mooi uit!

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Back
Bovenaan