Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

Mooi zeg glenn er gaaf je bak in zon blad te zien top man.

Groetjes wesley

Mooi zeg glenn er gaaf je bak in zon blad te zien top man.

Groetjes wesley

dank je wes,
om te bedenken dat de selectie door RH gebaseerd zijn op de foto's en filmpjes van okt/nov 2013.
de volgend shoot komt er binnenkort , ik moet er ff tijd voor maken, er is meer in het leven dan aquariums.

dank je wes,
om te bedenken dat de selectie door RH gebaseerd zijn op de foto's en filmpjes van okt/nov 2013.
de volgend shoot komt er binnenkort , ik moet er ff tijd voor maken, er is meer in het leven dan aquariums.

Heey glenn dat zeker rif is echt heel mooi geworden.
Je fotos zijn ook echt mooi.
Vind zelf nog altijd erg lastig met de spiegelreflex mooie fotos te maken.
Heb zelf de 1100d maar welke instellingen ik moet gebruike ik ben er nog niet achter.

Groetjes wesley

Heey Glenn,

Van harte kerel met dit mooie exemplaar !!

Ik wens je nog heel veel succes met de DSR methode uitsteeekend!!

Gr,

Martin.

Martin een pionier in hart en nieren ,eentje waarvan ik het bestaan niet wist, totdat ik erop gewezen werd dat jij al jaren ook geen wissels doet.
jij blijkt zelfs de voorloper te zijn van wat ik nu doe (ik ben eenmaal geen lezer maar meer een doener). jij word geprezen om je gevoel voor je bak. ik probeer jou bijdragen aan de hobby aan te vullen en probeer zoveel mogelijk mensen te helpen ook deze te laten genieten van deze mooie hobby. Veel mensen krijgen vreugde en zelfs tranen alleen door het zien van de schoonheid van de foto's en dat geef mij voldoening.

jij heb als eerste gepost om mij te feliciteren en schande van mij dat ik jou over het hoofd ziet. ik schaam me diep......

Deze posting ontroerde mij zeer :
http://www.reefsanctuary.com/forums...gallon-dsr-mixed-reef-tank-5.html#post1224151

De blijheid van deze man geeft mij kracht en volharding en bevestigd dat ik goed bezig bent.

Martin een pionier in hart en nieren ,eentje waarvan ik het bestaan niet wist, totdat ik erop gewezen werd dat jij al jaren ook geen wissels doet.
jij blijkt zelfs de voorloper te zijn van wat ik nu doe (ik ben eenmaal geen lezer maar meer een doener). jij word geprezen om je gevoel voor je bak. ik probeer jou bijdragen aan de hobby aan te vullen en probeer zoveel mogelijk mensen te helpen ook deze te laten genieten van deze mooie hobby. Veel mensen krijgen vreugde en zelfs tranen alleen door het zien van de schoonheid van de foto's en dat geef mij voldoening.

jij heb als eerste gepost om mij te feliciteren en schande van mij dat ik jou over het hoofd ziet. ik schaam me diep......

Deze posting ontroerde mij zeer :
http://www.reefsanctuary.com/forums...gallon-dsr-mixed-reef-tank-5.html#post1224151

De blijheid van deze man geeft mij kracht en volharding en bevestigd dat ik goed bezig bent.

Hahaha Glenn...... dit had mij ook kunnen overkomen, Je hoeft je echt niet te schamen neem dat van mij aan !!

Wij als aquariumvrienden weten wat we aan elkaar hebben (lekker met de hobby bezig zijn en proberen er iets moois van te maken)

Gr,

Martin.

vandaag ontvangen het papieren exemplaar van:

REEF HOBBYIST MAGAZINE. ( California,USA )

mijn aquarium in het zonnetje in Californie:

12388086594_2b1563d632_b.jpg
Heel erg leuk Glenn, het artikel ziet er goed uit, het lijkt me ook een mooi blad. Dit is een prachtig compliment!

Hahaha Glenn...... dit had mij ook kunnen overkomen, Je hoeft je echt niet te schamen neem dat van mij aan !!

Wij als aquariumvrienden weten wat we aan elkaar hebben (lekker met de hobby bezig zijn en proberen er iets moois van te maken)

Gr,

Martin.

Thats the spirit martin samen met z'n allen brengen wij de hobby hier naar een hoger niveau. Postief denken is mijn devies.

greetings, GlennF

Dank je tanne,
Dit zijn van de momenten dat ff achterover gaat zitten op de bank met ogen dicht een diepe adem neemt.

greetings, GlennF

top prestatie .
en zeer verdiend
geniet ervan
gr robert

Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk

M.i. verdien je dit als geen ander Glenn. Top topjes.

Grt. Mark

Back
Bovenaan