Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Glenn's Aquaria Verzameling

een terugblik naar het verleden

25 oktober 2012 (2 filmpje)

http://youtu.be/259lIvgIm6Q
<object width="560" height="315"><param name="movie" value="//www.youtube.com/v/259lIvgIm6Q?hl=nl_NL&amp;version=3"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="//www.youtube.com/v/259lIvgIm6Q?hl=nl_NL&amp;version=3" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>

http://youtu.be/x0lPoBbmM2U
<object width="560" height="315"><param name="movie" value="//www.youtube.com/v/x0lPoBbmM2U?hl=nl_NL&amp;version=3"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="//www.youtube.com/v/x0lPoBbmM2U?hl=nl_NL&amp;version=3" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>

Laatst bewerkt:
en eentje van

18 june 2013

http://youtu.be/FHu-cY0bxuo
<object width="560" height="315"><param name="movie" value="//www.youtube.com/v/FHu-cY0bxuo?version=3&amp;hl=nl_NL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="//www.youtube.com/v/FHu-cY0bxuo?version=3&amp;hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>

Laatst bewerkt:
en de laatste van

18 oktober 2013

http://youtu.be/Tt4SxJhIGqs
<object width="640" height="480"><embed src="//www.youtube.com/v/Tt4SxJhIGqs?version=3&hl=nl_NL" type="application/x-shockwave-flash" width="640" height="480" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></object>

Laatst bewerkt:
Echt geweldig en idd wat een groei echt mooi je koralen zijn echt super gezond geworden zelfs de oceaan is jaloers-;)

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Dank je stefan.

Het is leuk om zelf terug te kijken en soms gaat er een lichtje branden bij het zien van een oude situatie.
Zo zie je zelf wat de vorderingen zijn en kan je dit relateren.

greetings, GlennF

Wauw.. Wat een groei in een jaar tijd.

Prachtig om te zien!!

Als je dat goed bijhoud zie je ook dat het koraal ongelofelijk hard kan groeien.
Dit zij alweer filmpjes van een tijd geleden. Binnenkort zal ik weer een foto en filmshoot gaan houden.

greetings, GlennF

Heel erg mooi zo de vergelijking glenn wat een groei heeft je rif meegemaakt en wat is het prachtig nu.
Hoe is het met de nps paar mooie plaatjes daarvan willen we graag zien.

Je bak blijft een voorbeeld.

Groetjes wesley

topjes Wat een groei en kleuren in een jaar tijd.

Grt. Mark

Heel erg mooi zo de vergelijking glenn wat een groei heeft je rif meegemaakt en wat is het prachtig nu.
Hoe is het met de nps paar mooie plaatjes daarvan willen we graag zien.

Je bak blijft een voorbeeld.

Groetjes wesley

Dank je wes.
We gaan kijken wanneer dat het best uitkomt om weer een shoot te doen.

greetings, GlennF

Glenn, wat is het toch mooi en kleurrijk om te zien, zijn mooie filmpjes is genot om naar te kijken, en dat andere er ook van kan genieten.
Als ik bij je ben moet ik altijd je bak bewonderen, in de hoop dat ik ook zo iets mooi kan maken en te krijgen het begin is er al en nu de rest.

Gr. Karel

Was weer erg gezellig en leerzaam Glenn. En weer van je mooie bak mogen genieten. Ik ga deze week met jouw methode aan de slag

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Bedank heren, voor de mooie reactie.

Ik heb het de afgelopen dagen ff druk met een verbouwing van een nieuw appartement voor mijn studerende zoon in amsterdam.
Dus ff rustig op het forum........

greetings, GlennF

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1385501531928.jpg
    uploadfromtaptalk1385501531928.jpg
    27,5 KB · Weergaven: 56
Back
Bovenaan