U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Er gebeurd er altijd wel iets, leuk he deze hobby....![]()
Hey Glen bedankt voor de gezelige middag , dat was heel lang geleden he , maar het was het wel waardt , Je bak staat er geweldig bij , een inspiratiebron voor velen , ook voor mij de stekken staan nu los maar plakken komtwel gr jaap
:biggrin:Hey Glen ,dat is zeer vervelend als dat gebeurd , maar gelukkig heb je het vlug door en kun je snel ingrijpen gr jaap
Idd vervelend. Hopelijk is ie snel weer stabiel en kan je weer vollop genieten! topjes
Ook ik heb gister de bak in het echt mogen aanschouwen.
In 1 woord... Wauw!!
Wat een passie voor deze hobby, en wat kreeg ik een bak getallen naar mijn hoofd geslingert.
Ik ben erg blij met de stekjes, Glenn bedankt!
vandaag de hele avond besteed aan een verbouwing van het middelste SPS eiland.
De koralen goeien zo hard dat ze in en over elkaar gaan groeien.
een paar koralen verwijderd en de boel wat gefatsoeneerd.
hele stukken van de groene montiplaat zijn gestek, alsmede de Blue tip acro.
Tevens heb ik alle buttons die tussen de acro's door goeien maar zoveel mogelijk verwijderd. Ze groeiden ook tussen de takken door naar boven. Dit is niet handig omdat de acropora sunor sonoi, de roze millepora en de groene valida daar last van hadden.
helaas is de hoofd tak van de Bluetip tijdens het stekken gebroken. Nu heb ik alles een centimeter of 5 maar binnen geplakt.
nu afwachten dat de schade van het stekken en plakken weer dicht groeit.
Ik hou het ff spannend. Heel wat veranderd de laatste tijd. Het betreft opbouw en dieren bezetting.
Sommige zaken moeten weer gaan ingroeien. En de bodem lig bezaaid met stekken.
Ik heb wel
Verstuurd van mijn GT-I9295
Je houdt het zeker spannend...je maakt niet eens je zin af...haha
Nou Glenn top hoor ik heb zie ik nog een hele weg te gaan.
Gr.Appie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.