U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
hoi Glenn
wij doen bevroren koelelementen in de bak, en bevroren osmosewater
in de sump, en de tafelfan, blijft de temperatuur toch nog 27.2
meer kunnen we ook niet doen.
gr. Hans en Ria

\
hoi Glenn
wij doen bevroren koelelementen in de bak, en bevroren osmosewater
in de sump, en de tafelfan, blijft de temperatuur toch nog 27.2
meer kunnen we ook niet doen.
gr. Hans en Ria
Hey Glen bij mij ook 29 gr in huis niet te harden maar bak komt niet boven de 28,5 gelukig anders gaat de grote fan er ook op hahaha gr jaap
Ik zou ook geen koel elementen gebruiken, stel er lekt er een....
Wel mooi Glenn die grotere foto's als je ze upload via een site: ze zouden op dit forum eens moeten bekijken of grotere foto's mogelijk is: ik vind toch dat de foto's kleiner zijn t.o.v. andere forums.
Aquarium ziet er goed uit Glenn.
Gr. Marcel....![]()
Heb mijn bak nu uitgerust met een mini fan en temperatuur blijft onder de 27 graden
had er eerst de grote huis ventilator opgezet en werkte ook prima. Het zag niet uit maar who cares. Zolang de temperatuur maar niet te hoog wordt
bij mij stond die op 29.2 en na een uurtje draaien op 27.3
nu staat die constant rond 26.6
Als ik echt niet meer gaat heb ik nog 2 portable airco's staan die ik kan inzetten. Maar tot heden gaar het prima zo.
De iks zet de tafel fan aan bij 26,5 graden en geef een luid alarm bij 28,5 graden. Dan is het tijd voor groffer geschut.
m.v.g. GlennF
Inderdaad is dat wel een risico.
Dank je Marcel, het gaat ook steeds beter. Ik ga het nog een keer snappen.
m.v.g. GlennF
Ja inderdaad haha
mijn bak is maar 200 liter dus dat is ietsje minder dan die van jou haha
maar wat is nou echt kritisch qua temperatuur?
Niet zo bescheiden Glenn, je snapt er meer van dan de doorsnee forum gebruiker.
Voor mijzelf wil ik zeker niet boven die 28,5 graden uitkomen.
m.v.g. GlennF
Voor mij is de grens 27 graden, vooral garnalen hebben het moeilijk tenzij niet dodelijk als hoger.
gr. Marcel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.